emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma fredriksson - 31 mars 2012 13:46

hejhej,

Igår var det en rätt seg fredagskväll men det funkade endå.Först efter skolan så var jag,sofie och fanny med varandra och sen kom grädde och eddie och adrian,en stund sen åkte jag och sofie hem till sofie och fanny gick hem,sen på kvällen så träffade jag och sofie adrian,molly och jennie på pizzerian så åt vi där sen träffade vi lite annat folk osvosv..,Kommer inte ihåg så mkt mer ifrån gårdage.

Men sen idag vaknade vi vid 5 i 12.sen åt vi lite ch sen gick vi ut nu ligger vi i min säg hehe (jag,sofie,adam och kevin) ,jag och sofie skall snart göra i årdning oss ,sen får vi se vad som händer ,men vi hörs

pusspuss <3

       

Av Emma fredriksson - 28 mars 2012 16:18

hejhej,

Min skoldag idag har varigt rätt chill thihi ,ligger i sängen nu och lyssnar på musik med Sofie.

Min mamma fyller år idag så det var igentigen tänkt att vi skulle bakat lite men jag vet inte om det finns ork kvar till det ,kanske lite senare XD .,Jag har inget planerat vad jag ska hitta på idag men vi hittar ALTID på något så att vi har inte tråkigt någon gång ,men vi hörs pösss <3

      

Av Emma fredriksson - 27 mars 2012 23:28

 hejhej

jag kommer inte ihåg riktigt allt som jag gjorde igår men jag tror att det var igår som jag åkte moppe med Sofie hela dagen hehe, och idag var jag i skolan och efter det så var jag med Sofie och Fanny och så gick vi till lillan osvosv..,

sen senare när Sofie skulle hem så lånade vi Gräddes moppe och lämnade Sofie vid bussen sen åkte jag och Fanny tillbaka sen vid typ nio tiden så gick fanny hem och så kom Hanna och hämtade mej på Offes moppe så körde hon mej emot Sofie typ och så var jag där en stund fast vi var ute XD,och så kom Grädde och mötte oss sen och sen så körde han hem mej.Nu sitter jag hemma i soffan och har varigt här ett tag hihi,jag har ätigt och ska snart ducha håret sen ska jag nog snart gå och lägga mej för jag ska upp tidigt imon.,Jag börgar kvart över åtta men så är Grädde så gullig så att jag får låna hans moppe imon på morgonen för att sen åka hem och hämta Sofie så att hon kommer i tid till skolan hon oxå ;) .Men det var nog allt pusspuss :)


Jag bjuder på lite sööta bilder/minnen på mej och Sofie hehe XD

     

PS.jag orkar inte kolla igenom rätt och fel stavningar idag men ni får förstå vad jag menar endå ifall jag har skrivigt lite fel eller ngt hihi ;P

Av Emma fredriksson - 25 mars 2012 14:33

Godmorgon

 eller aah jag vaknade nyss så det blit väl morgon för mej även om klockan är kvart i tre hehe,idag ska jag vara med Sofie om inte fler,jag ska ta bussen dit snart så ska vi göra iårdning oss och sen kanske dra till gråbo eller något.Har inte så mycket kul att skriva nu efter som att jag inte har varigt vaken så länge thihi,men jag ska försöka att blogga lite senare ikväll pusss :)<3 


HAHAHA bjuder på lite småfina bilder hehe XD <3 

     

Av Emma fredriksson - 24 mars 2012 23:19

hejhej,

förlåt jag vet att jag inte bloggar så ofta men tyvärr så får jag inte så mkt tid över men igår efter skolan så åkte jag,hanna och Sofie till Lerum och mötte upp Moa.Sen drog vi ner till gråbo och sen efter ett tag så åkte vi hem till Sofie och sen eldade vi i skogen eller vad man ska säga med mysigt folk osv..,sen åkte jag och Moa hem till Hanna och dom en stund med moppe och så var vi där inte så länge sen så åkte jag,sofie och moa dit lite senare oxå efter att vi hadde varigt hos eddie med lite annat folk oxå osv..,sen så sov jag,moa,mackan,"ros" och sofie hemma hos sofie den natten .,och nu idag så har jag åkt lite moppe och jag har varigt hemma hos min pappa en stund och varigt med sofie och dom osv..,Nu sitter jag bara och försöker att överala min mamma om att jag ska få sova hos sofie :P .., Men vi hörs pussss <3


            

Av Emma fredriksson - 20 mars 2012 14:48

HEJHEJ :)

kom presic hem ifrån skolan,idag var vi först på Stenkullens-brandstation  och sen gick vi till vattenpalatset.fast jag orkade inte bada så jag tog bussen till skolan typ med Najda,Lollo och Selma.Men nu sitter i soffan med Sofie och skall snart göra lite mat hadde jag tänkt.Igår var  jag med Sofie och Adrian sen gick vi ner till lillan och träffade Fanny och hållde Grädde sällskap ;)  . jag har inte så mkt mer att skriva men vi hörs pusspuss :-* <3

      

Av Emma fredriksson - 16 mars 2012 11:45

Hejhej :-D Jag har inte bloggat på en vecka nu,för att min data dampar osv..,nu sitter jag på en jätte seg lektion och bara väntar tills det blir helg,efter skolan idag vet jag inte ifall jag ska vara med sofie direkt eller om jag ska följa med till pappa,han köpte en moppe här om dagen som vi ska fixa till.igår och hela veckan så har jag vargit med sofie och i förrgår och i förrförrgår så tror jag det var då sov vi hemma hos mej och dom andra dagarna hos sofie,vi har gjort allt ifrån att bara vara till att hallå grädde och offe sällskap på lillan till allt möjligt vi har altid något att hitta på.igår träffade jag oxå min lilla arvid som jag inte har träffat på länge det var kul,vi har oxå grillat 2 gånger den här veckan jag,adrian,sofie och hanna..,men jag har inte så mkt mer att skriva men jag ska försöka att kunna blogga ikväll eller imon så får vi se vad mer som händer idag det är ju liksom fredag så något måste ju hända som är intresangt, men ni får ha det så bra sålänge pusspuss<3 Ps.efter som att jag bloggar på mobilen nu så kan jag inte lägga ut bilder men dom kommer senare ;-)

Av Emma fredriksson - 9 mars 2012 20:29

hejhej :D

Idag är det fredag och jag ska tillbringa min kväll med Hanna,Molly,Sofie o Adrian om inte fler,vetinte om det blir att vi åker till ngn nån stans eller om vi är hemma hos Sofie,men ni får ha en fortsatt trevlig fredagskvällll och så får vi se vad som händer ..., pöss pöss :D <3


 

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards