emmafredriksson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Emma fredriksson - 30 augusti 2014 17:17

Är det någon som har lagt märke till att jag ofta tar bilder när jag åker bil haha. Måste känna mig väldigt fin när jag åker bil🚘

 

Av Emma fredriksson - 30 augusti 2014 17:02

Hejhej!
Gick upp vid 8 halv 9 tiden imorse. Sen gick jag och Adam runt i områderna och sålde GT. Så var väl hemma igen vid halv 12 tiden kanske. Då gick jag och väckte Tobbe och sen åt nudelfrukost. Nu har jag precis ätit. Blev en Hawaii idag igen haha, åt det i typ förrgår ochså. Menmen det är lätt hänt. Ska nog hem till janina senare ikväll och ha det trevligt med gott folk och sen hem och nana. För ska sälja GT imorgon ochså. Pusspuss

Av Emma fredriksson - 29 augusti 2014 09:33

Hejhej, idag är det fredag. Känns som om denna veckan har gått jätte långsamt på nåt sätt. Börjar iallafall 10:10 och slutar 15:00. Så ska väl börja fixa mig lite nu och sen åka. Måste ju skriva mitt tal ochså som jag ska redovisa idag... Är jätte trött så efter skolan blir det hem och sova.
Haha vet inte riktigt vad jag ville med detta pusspuss!

-/+

Av Emma fredriksson - 27 augusti 2014 22:46

- att sommaren är över.
Vill ha mer sommar när det var som varmast.
-hösten.
Visst det kan väl vara mysigt att ligga inne och gosa, men allt regn och all åska orkar man ju bara inte.
+ Turkiet.
Ååh vill dit igen fast längre. Ska väl försöka spara så att man kan åka nästa år ochså (y)
-/+ att jag ska börja sälja GT.
Det är ju najs att tjäna lite extra pengar, men måste ju gå upp så tidigt på lördagarna haha.
+ at det snart är jul.
Älskar när det är mycket snö och lampor överallt, varma kläder och Julafton med presenter och sammlad familj. LoveIT<3
-/+ gymnasiet. Älskar att vi är extremt liten klass. Men känns ochså jobbigt att behöva ta allt ansvar haha. Menmen tagga bara 3 år kvar till studenten! ;)

Av Emma fredriksson - 27 augusti 2014 18:10

Hejhej!
Var ett tagsen jag skrev nu. Har inget internet kvar på mobilen och har inga bilder på datorn. Tycker det ser så tråkigt ut när man skriver och inte har någon bild till haha. Ligger iallafall i soffan nu och kollar tv. Och Väntar på att maten ska bli klar. Även fast jag åt mig mätt på godis... Slutade skolan 14:55 idag och var utsvulten. Det var soppa i bamba (eller aa, kryddat vatten med nån potatisbit i typ) och det blir man ju inte mätt på. Råkade hälla ut halva soppan på bordet ochså smidig som jag är haha. Menmen så kan det gå. Som sagt så ska jag ju äta snart sen ska jag lägga in mina nytvättade kläder i garderoben, ta en dusch, bädda rent sängen och kanske ut en stund på det ochså. Så jaa, hade väl inte så mycket mer att säga. Skriver när det finns något att skriva om, ni får Järna skriva om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om pusspuss!

 

[Bild]

Av Emma fredriksson - 27 augusti 2014 16:20

En sak jag värkligen vill göra är att bli spådd. Spå min framtid och se allt bra som kommer hända. Min granne ska till en "spå kvinna" nästa vecka. Hon har varit där en gång innan och allt hon sa har stämt hittills. Alltså det är Inte riktigt en spå kvinna men en som vet att som har hänt i sitt liv och allt som kommer att hända. Så jag blev väldigt motiverad till det. Och ska försöka att göra det inom det senaste halv året. Åååh vill värkligen, är så sjuuukt taggad på det!!!

Av Emma fredriksson - 23 augusti 2014 18:02

Hejhej!
Ligger hemma hos Tobbe i hans soffa och gör ingenting. Har ätit tacos och tårta för att fira Tobbes 20 årsdag som var i onsdags. Så jaa, har inga planer inför kvällen, men blir väl antagligen att gå ut och träffa några lite senare. Igår var vi hemma hos Mange några stycken. Men sen blev det för mycket så vi gick ut och kötade ett tag sen drog vi hem rätt tidigt. Så jaa, pusspuss!

Av Emma fredriksson - 20 augusti 2014 17:24

Idag fyller Tobbe 20. Slutade skolan halv två,tog bussen hem direkt för att baka tårta. Så nu har vi precis ätit mat och jag har bjudit hem Mange på tårta. Så vid sex tiden ska vi äta tårta och ge presenter :)) har väl inte så mycket mer att säga. Pusspuss

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards