emmafredriksson

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma fredriksson - 14 juni 2012 11:25

hejhej,

Nu är det sommarlov,och den sissta skolavslutningen på hjälsnässkolan ever !

Jag kom nyss hem och nu sitter jag med Najda och tar lite bilder och snackar ;) ,

medans mormor får göra tårtan till oss ;PP .

Jag ska försöka att ladda upp lite bilder ifrån skolavslutningen 

ha det så bra ,pöss pöss <3

 

Najda                     Nina      Bea               Olivia      Jossan  Lollo             Josse          Selma        Jag 

Av Emma fredriksson - 12 juni 2012 16:44

hejj,

idag har jag varigt i skolan, kom i tid faktist oxå ;) ,

sen var jag med alpe ochså träffade vi jade ,sen gick vi hem till mej ,

och efter ett tag så sulle jade åka med marcus ngn stans :PP,

så satt jag och alpe och kollade på tv ett tag och nu så har vi presic bakat neger bollar ;D

..

ha det så bra pösss <3


   

 

Av Emma fredriksson - 10 juni 2012 00:29

hejj,

Idag har jag varigt på astrid lindgrens värld med min mamma och lillebror ..

det var la lite långtråkigt i mellanåt men aja ,

vi tog en diektbuss dit vid runt 8-tiden i morse och var framme vid typ halv 12 ,

sen gick bussen hem vid halv 6-tiden ..men jag typ sov hela vägen hem ,så det känndes

som att det gick lite fortare thihi .

Sen när jag kom hem så gick jag ut och var med adam och kevin..

och nu ligger jag i sängen och kollar facebook och smsar ;) ,

jag ska testa om datan inte vill bråka med mig som vandligt ifall det går att lägga ut

lite bilder sen förrut , 

HA DE 

pöss ;) <33

     

Av Emma fredriksson - 1 juni 2012 11:02

hejj,

vaknade för ca. en timma sen, och nu ska jag bara sminka mej och sen dra o träffa jade ..

Igår var jag i skolan först och sen så var jag med Fanny..och lite senare vid typ nio så träffade

vi jade innan vi skulle dra hem ,sen när jag kom hem så blev det att äta tacos och sen ,snackade jag lite i telefon

och sen blev det nana ;PP <3


       

 


Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards