emmafredriksson

Alla inlägg under december 2013

Av Emma fredriksson - 31 december 2013 16:21

Hejhej!
Det var ett tagsen jag bloggade nu men har inte haft nåt kul att skriva om så jaa. Idag är det nyår och mina planer inför kvällen är väl att äta god mat med familjen vid 6/7 tiden och sen dra ut och smälla lite raketer eller vila upp mig, har inte riktigt bestämt mig än. Sen vid 9 tiden kanske så ska jag, Tobbe ,Nicke och alla dom dra till en på krök eller vad man nu ska kalla det haha. Menmen GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

Av Emma fredriksson - 23 december 2013 22:30

Hallue!
Har inte kunnat blogga idag för har inte haft något internet för det har tagit slut... Hatar när man inte har internet på mobilen, man kan värken blogga, kolla bloggar ,spela osv så ja. Idag var vi ju i kupolen för att fixa dem sista julklapparna. Kändes endå gött att jag var färdig.. Hatar Värkligen att stressa, det värsta jag vet så jaa. Sitter just nu och spelar Bingolotto och finns bara en omgång kvar så nu måste jag fan vinna alltså! Och sen efter detta är slut vid 12 tiden så ska jag gå igenom duschen och sen nana. För imon är det ju julafton o alla ska duscha så passar på redan ikväll så att man är redo och sen imon vid 10 så blir det nog gröt frukost tror jag :)) menmen det var väl det, får väl se hur mycket bloggande det blir nu när internetet är som det är men god jul på er då pusspuss!

Av Emma fredriksson - 23 december 2013 21:58

.

Av Emma fredriksson - 22 december 2013 16:40

Hallue!
Har lite svårt att skriva nu så det kan bli lite fel i stavningen haha. Det blev ju inga gelé naglar utan det fick bli vanliga lösnaglar och jag är inte van vid detta kan man ju säga haha så ja, det får bli som det blir :p annars så gör vi inte så mycket åt nyss och nu blir det nog GTA igen.. Nä men ja kände bara för att slänga in ett inlägg oxh det blev väldigt ointressant så pusspuss!

-

Av Emma fredriksson - 22 december 2013 10:37

Glömde helt av att blogga igår, det blev så mycket bör vi kom fram och jag var jättetrött. Vi var väl framme vid halv 6 och sen hämtade hans mamma upp oss på tåg stationen sen när vi kom fram så skulle vi packa upp o äta mat och sånt. Så ja, nu har vi typ precis ätit frukost och tobbes låssas pappa råkade ha fått med GTA 5 när han köpte ett ps3 haha jag som sa till Tobbe att inte ta med sitt för att vara social... Så nu ligger jag i soffan och kollar på när han spelar.menmen vet inte om vi har några planer för idag men imon skulle vi åka och handla julklappar på nåt ställe (kupålen) nånting sånt så får väl se om det händer något kul idag ska båg klä granen lite senare men vet inte om det blir så mycket bloggande pusspuss!
Bjuder på lite bilder ifrån tågresan och frukosten :)

Av Emma fredriksson - 20 december 2013 22:25

Hallu!
Sitter hemma hos Nicke med Tony Tobbe Kevin och Ajdin och bara tar det lungt. Känner bara för att bli helt frisk nu asså känns som om det bara blir värre och värre :( men har ju endå lov nu så efter nyår kan jag ju ligga hemma och lipa. Imorse efter avsliutningen så kom mamma och hämtade mig så åkte jag mamma och pappa till stadium outlet, klädkällaren och allum och shoppade lite hoho, har inte orkat ta några bilder men köpte typ bara kläder och termobyxor. Så ja, nu blir det väl bara att sitta här tills vi ska hem. Blir nog inte så länge efter som att vi ska upp tidigt imon. Ska sova, knarka hostmedicin och friskna till på tåget imon så att jag slipper sitta och hosta på dom när vi kommer fram haha. Mitt internet är väldigt segt nu så om jag kan så bloggar jag nog på tåget eller nåt om jag har något att skriva om pusshej!

Av Emma fredriksson - 19 december 2013 16:36

Satt precis och läste våran fräcka tidning haha nä men det e ändå lite Cool bjuder på bilden pöss!

*soffes, min och Hannas artikel*

Av Emma fredriksson - 19 december 2013 12:17

Hej!
Ligger i soffan och kollar på tv och ska strax gå å värma vatten och försöka friskna till. Känner mig bara värre och värre, vill bara bli helt frisk. Så om ett tag ska jag ta tempen och sen om jag har feber och lite sånt Sen vid ett så skulle läkaren ringa så ska jag kolla om det bara är en förkylning eller vad det kan vara... Åååh åker om 2 dagar jag årkar inte med detta. Okej nu blev det väldigt mycket gnäll kände jag men sån e jag när jag e sjuk haha. Fick sluta efter lunch idag så det var ju inte så värt att åka till skolan igentligen för vi skulle bara städa undan och fixa med våra papper som inte tog nån tid alls. Menmen det var väl det pusshej!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards