emmafredriksson

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma fredriksson - 31 maj 2013 22:58

Jag vet, kanske blev lite väl mycket bilder men kunde värkligen inte bestämma mig hihi

Av Emma fredriksson - 31 maj 2013 08:54

Godmorgon bloggään!
Sitter ute i solen o käkar frukost hemma hos Tobbe. Han åkte vi halv 7 imorse *för idag gäller det* haha känns nästan som att jag ska ta studenten haha. Men fick tagit lite stiliga bilder på honom innan han åkte. Och mera blir det sen, strax blir det väl att gå in och fixa sig och så. Bloggar sen puss<3

Av Emma fredriksson - 30 maj 2013 15:55

hejhej!

var ett tagsen jag bloggade nu men ska börja nu igen hade jag tänkt.

Sitter för tillfället i soffan och kollar på lite kläder som jag kan ha på skolavslutningen och imon. 

För imon tar älsklingen studenten. så ska föröka att hitta något feent som jag kan ha på mig.Känner mig helt äcklig oxå, helt svettig åå usch så ska nog ta en duch strax.Men annars så har det väl varigt en chill dag, fint väder och

inte mycket att göra i  skolan, menmen inatt blir det att sova hon tobbe och värkligen försöka komma upp imon asso haha. Hans utspring är vid ett så får la åka vid typ halv tolv,tolv nånting. Och själv e det 2 veckor kvar tills jag får sommarlov .. men det ska bli gött,göra klart det sissta och få betyg denna terminen oxå hehe. Igår var jag på musiken igen och fixade betyg där med så det känns ju riktigt gött.Men det var la det, uppdaterar lite senare för nu ska jag frächa till mej lite

pusspuss  

 

 

Av Emma fredriksson - 18 maj 2013 01:29

Halloj!
Sitter i soffan och väntar på älsklingen som varit på bacik (stavning) .
Idag efter skolan drog jag först med till Lerum med John Tony Tobbe och Viktor. För John fick sitt körkort idag! Sen åkte jag och mormor och shoppade lite på klädkällaren,ginatricot,Åhléns och stadium.

Så detta var dagens lyckade köp..

Av Emma fredriksson - 7 maj 2013 22:40

Hej!
Sitter i soffan med en filt och fryser. Väntar på älsklingen han skulle bara hem snabbt medans jag duschade, jag duschade och har varigt klar i över en timma nu. Och så får jag vänta ytterligare typ en halvtimma yeey. Så gick mammi ut med noomi så sitter ensam och kollar på något jag aldrig har sett förrut på 5an eller nåt. Men men bloggar imon pusspuss<3

-

Av Emma fredriksson - 7 maj 2013 09:45

Hallu!
Sitter i skolan och försöker fixa mitt Apple ID. Och så när jag e färdig så står det nånting om att nån tid som har gått ut, åååhhh, Men men får fixa det senare ska plugga matte nu och sen so och sen gå hem och sova eller nåt. För slutar 12 idag det är långkonferans,
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 3 maj 2013 19:10

Halloo!
Sitter och kollar på tv och äter pitzza, haha vet inte varför jag e stressade men Tony kommer snart till mig så ska vi dra till stenbrottet eller något sånt coolt. Och då vill jag hinna sminka mig lite och äta upp och grejer och har precis bytt kläder sen går larm och grejer på telefonen och mikrob piper och aa känner mej bara allment stressad. Men ska käka klart nu. Så blir det nog nån uppdatering senare puss på er<3

Bjuder på kvällen outfit oxå

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards