emmafredriksson

Alla inlägg under februari 2016

Av Emma fredriksson - 28 februari 2016 14:26

Hejhej!
Då var det söndag igen. Tobbes pappa kommer om en stund och hjälper oss klart med köket. Vet inte ens om jag berättat om det. Vi håller på att byta diskbänk,kökslådor/luckor och tagit bort mögel i köket, vi började förra veckan någon gång och ska troligtvis bli klara idag eller imorgon. I fredags var vi ett gäng hemma hos oss och igår tog vi det lungt till en film. Imorgon blir det praktik till 15, sedan vidare till Thaien. Vi hörs

Av Emma fredriksson - 24 februari 2016 12:01

Hellu!
Har precis torkat borden efter lunchen och nu tar jag rast. Jag började min tre veckor långa praktik i måndags och ska nu sätta mig och plugga lite. jag slutar klockan fyra och sedan blir det direkt jobb på Thaien. Ikväll blir det tv serier med Viktor och Tobbe. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 15 februari 2016 19:32

Hejhej!
Idag var min första lovdag, jag sov till tolv, kollade lite tv, bakade och lagade mat på ett nytt recept. Jag tycker så mycket om att laga mat och har därför börjat med att laga mat på nya recept. Det kan ju lätt bli tjatigt med mat, att man äter samma ofta. Så idag blev det baconlindad kyckling med ost topping. Supergott. Och nu på kvällen kom viktors mamma på besök för att se hur vi bor. Hon var väldigt positiv så det kändes skönt. Nu ska jag och Tobbe ta en tripp med bilen och göra någonting åt vårat liv. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 12 februari 2016 08:01

Godmorgon alla!
Sitter ju nu på bussen påväg till skolan. Idag är det fredag, äntligen. Och sista skoldagen på en månad. Nästa vecka är det lov och det ska bli så skönt och behövligt. Och tre veckor efter det har jag praktik. Ikväll har jag för tillfället inga planer. Men imorgon blir det jobb 14-20. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 8 februari 2016 14:22

Igår efter att söndags hänget hade åkt hem. Tog jag mina efterlängtade efter bilder på vardagsrummet. Vardagsrummet är det rummet i huset man är 99% av tiden och det är det rummet jag är mest nöjd med. Men när man sitter och sätter ihop förebilderna och efterbilderna till ett collage så upptäcker man hur mycket man har gjort och hur kul det är att se resultat, sånthär gör mig motiverad. Nu sitter jag på bussen hem ifrån skolan. Jag hade ingenting att göra på lektionen så jag fick åka hem. Så nu ska jag hem och äta något, tvätta mina skor och leta efter min hemnyckel. Jag har ingen aning om vad min nyckel har tagit vägen efter i helgen och vi bytte lås förra veckan??! Så måste hitta den nu haha. I fredags och lördags var vi på krök hos en tjej i sjövik, lördagen slutade hemma hos oss i huset. Igår låg vi i soffan och bakishängde hela dagen. Den sista drog la hem runt halv elva på kvällen. Menmen är jättetrött idag så vet knappt vad jag har sagt och vad jag vill haha. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 2 februari 2016 18:42

Hejhej!
Står och lagar lyxmiddag till mig och Tobbe idag blev det makaroner och köttbullar haha. Vi båda är jättehungriga och vattnet strular så fick bli så. Idag efter skolan åkte jag hem till mamma och rensade igenom lite saker i mitt rum. Så nu har vi ännu med "skit" haha. Ikväll blir det tv mys som varje kväll nu mera. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 1 februari 2016 13:05

Hejhej!
Sitter i soffan och kollar på tv med Noomi och diva. Imorse fegade jag ut och åkte hem till mamma när Tobbe och Viktor åkte till jobbet haha. Sedan skulle mamma åka och träna i Allingsås så hon lämnade av mig och hundarna i sjövik. Har precis ätit frukost och ska snart börja packa upp lite mer saker ur flyttlådor, får väl endå göra någonting när man varit ledig och hemma hela dagen.

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards