emmafredriksson

Alla inlägg under juli 2016

-

Av Emma fredriksson - 21 juli 2016 18:01

Hallu!
Det var ett tag sedan nu & jag har istortsett bara varit hemma och myst med familjen dom senaste dagarna. Sitter på jobbet nu för första gången på tre veckor och konstigt nog känns det bra hahah. På något sätt har man typ saknat att jobba även om man inte är så sugen när man tänker på det. Imorgon är jag ledig och då ska jag städa och göra iordning inför lördag. För på lördag fyller ju jag 18!!! Och det ska såklart firas. Så imorgon ska jag tillbringa dagen till städning och förberedelser som sagt.
Ikväll är planerna oklara så får se vart kvällen leder mig. Pusspuss

Av Emma fredriksson - 15 juli 2016 15:33

Hallu!
Jag ska strax byta om och sen lägga mig vid poolen. Jag skev tidigare idag att vi skulle på neon party men detta var imorgon. Idag blir det istället efterfest på big brother bar. Är fett taggad men sammtidigt jäkligt trött efter igår. Imorgon blir det ju även dags fest igen men som tur är börjar det två imorgon istället för klockan tolv, så vi får se hur länge vi kör på idag. Tänk att det bara är tre dagar kvar här?? Vart tog dagarna vägen? Men det ska på samma sätt även bli skönt att komma hem och kramas med familjen hahah jag klarar inte att vara borta från dom ens en vecka :p nu ska jag byta om så vi hörs!

Av Emma fredriksson - 15 juli 2016 11:33

Hallå allesammans!
Idag vaknade jag upp glad, vi var ute på bargatan igår och hade jätteroligt. Men jag vaknade upp utan baksmälla vilken känns jävligt gött. Nu ska vi leta upp en mc Donalds och sen ner till stranden. Vi upptäckte att vi har legat på stora stenar & solat i 6 dagar men tydligen är det sandstrand typ tio meter längre bort.. Så där ska vi spendera resten av dagen.

Ikväll ska vi ut igen & det blir neon party så är fett tagg. Ska försöka ta fler bilder ikväll oxå då det inte blev så många igår. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 13 juli 2016 17:51

Hallu!
Sitter på balkongen och lyssnar på grannarnas musik & när dom för festar. Ikväll blir det utgång. Blev så taggad på dags festen idag & vi är ju endå i Rhodos. Tog inte så många bilder utan mest videos så ni får lite bilder från tidigare idag när vi badade oxå. Har verkligen inget kul att skriva och ska endå duscha nu så vi hörs!

Av Emma fredriksson - 12 juli 2016 20:01

Jag hade gjort ett jättebra inlägg som jag skulle posta i morse men det glömde jag självklart av så får dra en snabb repetition om dagen. Imorse efter frukosten låg vi vid havet några timmar innan vi började vår vandring till gamla stan. Jag har ju pratat om att vi har varit i gamla stan redan men tydligen så var det inte gamla stan utan bara Rhodos gator. Så ja, idag har vi iallafall upptäckt det på riktigt och det var awesome! Jag fick med mig 2 skor & en plånbok. Nu ska vi vila våra fötter ett tag innan vi kikar in på bargatan för att se hur det är där. Imorgon åker vi ju på dags fest. Dom banden vi köpte första dagen. Är fett tag men även fett nervös haha. Nu ska jag & Fanny ta oss en cider på balkongen och köta skit. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 11 juli 2016 10:09

Hallu!
Igår blev det inget bad eller något solande för den delen. Så idag ska vi pressa så det står härliga till. Igår blev det iallafall en tripp till gamla stan där vi köpte lite små ting men för det mesta såg oss omkring. Jag låter bilderna tala för sig själva. Har ingenting att dela med mig av. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 10 juli 2016 17:32

Då var vi äntligen här!
Vi landade vid halv 11 tror jag klockan var men kom inte till hotellet förens vid ett tiden typ. Så fort vi klev av bussen stormade det med folk som ville guida en till hotellet samt locka oss till beach party. Och ja dom vann, vi köpte band till beach party som är på onsdag & lördag. Men det ska bli kul, då har vi iallafall någonting planerat. Idag har vi mest bara gått runt, köpte en väska och lite så. Och så kom vi på att vi verken solat eller badat än haha så vi ska gå ner till polen nu. Ikväll är planerna oklara, vi ska iallafall träffa Fannys barndomsvän som jobbar här nere. Så vi får se vart kvällen leder oss. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 7 juli 2016 20:04

Hallu!
Är fett taggad men samtidigt nervös, alltså fattar inte att vi ska till Rhodos om två dagar, 2 dagar!!
Kom precis hem ifrån allum. Har växlat pengar och nu ska jag packa. Har småplockat till och från hela veckan men det fattas ju alltid något. Imorgon är det fredag och jag har ingenting planerat, på lördag gör jag naglar äntligen och sen blir det sova tidigt. Det bästa av allt är ju att vi kommer vara framme på förmiddagen på söndag och att vi då kommer få uppleva hela dagen. Menmen nu ska jag packa så vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards