emmafredriksson

Alla inlägg under december 2011

Av Emma fredriksson - 28 december 2011 11:28

God morgon :)


Nu sitter jag i soffan och kollar tv och fb med Isabella,Lucia och Adam ;).

Isabella och Lucia har sovit här inatt.Dom ska åka hem lite senare idag

och så ska Jag,Mamma och Adam åka till en kompis i sjövik.

Igår så var jag först i allum med Malin,Adam och Arvid,

jag fyndade en tröja <3.

Sen så åkte vi och tog en fika hos Pappa,jag och Malin åkte in till sjövik

till röda korset eller va det var och fyndade lite där XD...

Men det var nog allt,jag kanske skriver sen ikväll

hejdå :) <3


Jag :)

  

Isabella :)

         

Lucia :)

    

Malin :) 

  

Adam :)

  

Arvid :)

 

Av Emma fredriksson - 25 december 2011 00:44

hejhej :)


Idag e det julafton och efter att jag hadde vaknat och gjort i årdning mej så

åkte jag,mamma och adam till våran mormor och morfar och så åt vi typ gröt och

åt macka med juskinka och sånt där,sen så åkte vi till Amanda och Bella och åt

julmat och godis och öppnade julklappar osv...,(jag öppnade ochså några julklappar hos mormor och morfar när jag var där ;) ).,Och igår så åkte jag till min syster och firade jul med min pappa och alla mina syskon och min mamma var där och jimmy och arvid dåhe.,och där åt vi ochså julmat och öppnade julklappar osv...,Arvid fick en leksaks-dammsugare utev sin morfar (asso min pappa xd),och den öppnade han och fick den först men den skulle nog ha väntat tills sisst för att efter det så var han jätte upptagen och brydde sej inte om ngon annan julklapp typ hahaha xd.,Men jag skall nog gå och lägga mej nu xd,kollade precis klart på en film med Adam (hur många lingon finns det i världen) 

men det var allt 

hejdå :) <3


Adam :)

    

Arvid :)

  

Jag :)

  

Och alla andra xd....,

Av Emma fredriksson - 20 december 2011 15:56

hejhej :D


Jag träffade Eric saade 2 gånger på fyra eller fem dagar förra veckan :D <3(haha).,

Idag har jag i alla fall varigt i skolan och sen efter det så var jag med hanna en stund för att vi slutade halv ett idag och sen vid typ två tiden så gick jag till torget och mötte Isabella och Lucia (jag och isabella har varigt på musikhjälpen i gbg hela veckan,så vi träffade typ åtta kändisar per dag xd), och sen så gick vi till affären och handlade lite och sen så gick vi å hälsade på deras små syskon för att vi hadde typ inget att göra och sen så nu e vi hemma hos mej och kollar tv och Isabella plattar sitt hår ;) .Men jag skriver kanske mer ikväll det har inte hänt så mkt idag ;P <3

hejdoo <3


Jag och Eric saade ;) <3

  

Jag och Isabella :)

  

Och Lucia :P

  

Vi träffade Erik Segersteth när vi var på musikhjälpen....

 

Av Emma fredriksson - 15 december 2011 15:57


hejhej :)


Idag slutade jag klockan halv ett för att det var långkonferans (stavning),

men så nu  sitter jag hemma hos mej och typ lyssnar på musik och kollar svampbob med Lucia och Isabella ;P,

vi skall snart ta bussen in till nordstan igen (och musikhjälpen)för att se ifall det finns några fler roliga eller snygga om det nu skulle finnas xd,och hälsa på Gina och J-son och Kodjo och dom....,men jag skriver kanske i kväll igen för att nu skall jag och Isabella fixa alla bilder till facebook osv,på Eric Saade ;)

hejdå <3


Jaag :)

  

Isabella :)

  

Lucia :)

  



Av Emma fredriksson - 15 december 2011 15:25

hejhej :D


Jag har inte skrivigt på ett tag men igår så var jag i nordstan med Isabella

och vi gick till Gustavadolfs torg och där var Newkid och christian Look,och dom

typ gick fritt eller vad man skall säga,men christian look typ vinkade och sa hej

till oss,och Newkid gav oss hans autograf och sen så skämmde vi ut oss lite inför honom för att när han hadde gått så följde vi typ efter honom och så frågade vi han ifall vi fick ta en bild med honom och det fick vi men Isabella är världens sämsta fotograf XD,så att bilden på mej och newkid blev inte bra för att hon typ tog bilden när vi gick mot varandra xd,men så typ föjde vi efter honom igen eller vad man skall säga,och sen så gick han in på en resturang och så kom vi där och baa:hej,jag känner mej jätte dum men bilden blev inte bra så kan vi få ta en ny,?! :P ,och han baa:okej men snabbt dåh haha xd,(så det var lite pinsamt vi typ satt och "skrek" det på bussen på vägen tillbaka xd.,

Men och idag så tog jag ledigt ifrån skolan för att åka dit igen för att Eric Saade skulle vara där men han skulle igentligen inte komma förrens klockan typ halv tre eller något för att han skulle i alla fall komma in i "glas buren" eller vad man skall säga klockan halv fyra och han skulle typ vara där en timma innan,men i alla fall Isabella och Lucia kom till mej klockan halv åtta på morgonen och så gjorde vi i årdning oss hemma hos mej och sen så åkte vi så att vi var där vid typ elva ;) .,

Men Lucia typ skojade hela tiden om att Eric kom och så så när han väl kom så typ trodde vi inte på henne men vi typ fick cp när vi sog att han kom hehe xd,och han typ vinkade och gjorde släng-kyssar och alting.,Men så sen i direkt sendningen så typ gjorde jag massa släng-kyssar till honom och så kollade han mej gypt in i ögonen,han hadde typ lite blöta ögen eller vad man skall säga och så gjorde han en släng-kyss tillbaka och jag typ skrek sönder och typ nästan ramlade ihop haha xd,och sen när han skulle åka så gjorde han släng-kyss och tog i min hand och så (ASSO OMG JAG E VÄRKLIGEN KÄR XD) ...,Men det e typ allt jag kommer ihåg xd <3

hejdåå :)


Jag :)

  

Eric Saade <3

  


Av Emma fredriksson - 14 december 2011 21:09

hejhje :D


Jag bloggade inte igår för att jag hadde inte tid tyvärr men det var en bra dag,

jag var i skolan först fast sen så vard et ju lucia så vi slutade tidigt,men efter

det så var jag hemma ett tag och sen så kom Isabella och Lucia hem till oss,för

att Lucia skulle vara med Adam och Isabella och Jag skulle åka till nordstan,

Av Emma fredriksson - 12 december 2011 21:48

   hejhej :)


Idag har jag varigt men först Hanna och sen alona

eftre skolan.,Jag och hanna satt på gråbos pizzeria

och åt glass XD ,och jag och Alona var först hemma hos mej

och åt makaroner och köttbullar och sen så gick vi till min

granne och brännde en eric saade skiva till Alona ;) .,

Och sen så gick vi hem till Alona och kollade på

film (hokus pokus) .,Och nu så är ja hemma och kollar

facebook och kollar tv ;) ., Imon är det lucia och då

börgar vi tidigt :/ , men vi slutar endå halv ett ;P .,

Och sen efter det så skall jag   vara med Isabella

och vi skall åka till nordstan och köta en stor röd ros

till Eric Saade för att han är med i musik hjälpen på onsdag och

Jag och Isabella skall dit (för erics skull asso),

och sen blir det nog att köra någon eric Saade-affich ochså ;p <3,

men det var nog allt för idag

hejdoo :) <3


Jag :)

 

   Eric Saade <3

 

Av Emma fredriksson - 10 december 2011 22:44

hejhej ,! :D <3


Idag så var jag ju med isabella,lucia,adam och alona i nordstan och

vi träffade eric saade där ,omg han är så jävla SNYGG i verkligheten ,! .,

Jag köpte en almenacka med eric dåh som han signerade ,och han signerade

ochså min eric saade-tröja ,! :D .,Och när jag och isabella skulle gå fram andra

gången ass vi gick typ runt och runt ...,osv xd.,Men så att jag sa till eric dåh asso:

lova att inte glömma mej och han baa: nej ,jag skall försöka men ni är ju så många

och så sa jag :men vi satt där och så pekade jag där vi stog på konserten och

isabella baa: det var vi som ochså gjorde ett hjärta tsm och han baa:jaha var det

ni,?! .,Så hadde han tydligen kolla på oss as mycket under kponserten ;D ,

men så typ första gånen så grät jag när jag gick ner ifrån cenen där han satt

och skrev alla autografer osv....,och sen när han skulle gå så skrek jag och isabella:

ERIC ,! typ as högt och så kollade han så gjorde jag en släng-puss till han så

gjorde han det tillbaka :D,. Och asso ingen ville nog vara i närheten utav och just dåh

för jävlar vad vi skrek xd,och så var det en som typ jobbade där ,han tog ett kort på mej och isabella och han sa att:om han skulle träffa eric så skulle han visa han den bilden på oss och säga att vi var hans STÖRSTA fan och så :D,

sen så när han skulle gå och vi skulle gå så skrek jag: hejdå eric jag älskar dej

vi ses på bröllopet xd<3<3, osv,osv,! ....,

men det var nog allt ;D

hejdoo <3


ps.han tog på men hand så hållde jag typ fast honom så att han typ inte kom loss xd,! (jag skall ALDRIG tvätta min hand eller ingen skall heller få röra min hand)


Jag :)

  

Eric Saade :)

  =4-EVER,! <3<3



Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards