emmafredriksson

Alla inlägg under september 2011

Av Emma fredriksson - 24 september 2011 10:59

                                               GODMORGON !


                                        Jag och Nina mublerade om mitt rum här om

                                        dagen xd., Och sen så har jag ju sovigt över hos

                                        Nina i tre dagar så att nu har jag äntligen testat

                                        å sova i min nya mublering  ., Det var lite ovant

                                        men endå kunde man sova för att man vänjer ju sej

                                         väldigt fort     ., Jag vet inte riktigt vad som

                                         händer idag nu har vi besök en stund till dom kom vid

                                         typ tio/elva eller något sånt men vi får la se ifall

                                        det dyker upp något kul under dagen   .


                                                  HEJDOO <3<3    

       

Av Emma fredriksson - 23 september 2011 22:17

                                           HejHej   


                                Jag har inte bloggat så mkt  på dom senaste dagarna

                                bara för att jag har sovigt hos Nina i tre dagar nu och så .,

                                Men idag så har har jag i alla fall varigt med nina,Morgan och

                                Kevin ( fett kul)  .,Vi har varigt på gården i skolan och så

                                sen sex till typ nio eller något sånt hehe xd.


                                            Men det var nog allt för denna gången xd

                                                  
      HEJDOO <3<3

Av Emma fredriksson - 19 september 2011 19:39

                                                  
           HEJHEJ   

  

                                                  
   idag har jag varigt i skolan

                                                  
   och vi har haft matte-test typ ,(faan)

                                                  
   haha  ., Men sen har jag varigt

                                                  
   med Lollo,Alona,Jim och Jossan  .,

                                                  
   Vi har typ ringt Bris och massa sånt hehe  

                                                  
    men nu tror jag nog att jag skall gå bort till

                                                  
               pizzerian och köpa pizza    .

                                                  
               men det var nog allt hehe xd


                                                  
                       HEJDÅ :) <3

                                                  
              

                                                  
              


                                                  
              

Av Emma fredriksson - 17 september 2011 22:03

                                             hejhej <3 :)


                                  jag var ju på Liseberg igår med Lollo och Jossan

                                  vi hadde as kul ;) ., och sen när vi satt i uppsvinget

                                  så eller ah efter vi hadde åkt uppsvinget i rättare

                                  sagt så följde fyra killar efter oss., hahahaha xd ., men

                                  så följde dom efter oss till balder så så satt det två

                                  killar bakom mej och Lollo och dom hållde på med vårat

                                  hår hela tiden när vi satt där xd.,och jossan fick sitta

                                  brevid en arabxd men det konstiga var att den snygga

                                  killen inte fick plats att åka med oss hahahha xd., men

                                  dom kom typ på kvällen ., men det var nog alt haha xd


                                                  
          hejdoo <3<3  

        

Av Emma fredriksson - 17 september 2011 22:03

                                             hejhej <3 :)


                                  jag var ju på Liseberg igår med Lollo och Jossan

                                  vi hadde as kul ;) ., och sen när vi satt i uppsvinget

                                  så eller ah efter vi hadde åkt uppsvinget i rättare

                                  sagt så följde fyra killar efter oss., hahahaha xd ., men

                                  så följde dom efter oss till balder så så satt det två

                                  killar bakom mej och Lollo och dom hållde på med vårat

                                  hår hela tiden när vi satt där xd.,och jossan fick sitta

                                  brevid en arabxd men det konstiga var att den snygga

                                  killen inte fick plats att åka med oss hahahha xd., men

                                  dom kom typ på kvällen ., men det var nog alt haha xd


                                                  
          hejdoo <3<3  

        

Av Emma fredriksson - 17 september 2011 21:45

                                                  
  hejhej :)


                                 har varigt på bio idag med min Mamma

                                 och Lillebror,.och såg smurfarna hahahaha :D

                                 den var as bra xd.,Men sen när när vi satt på

                                 bussen tillbaka så var det hål i poopkorn ´´kartongen´´

                                 så att det var typ popkorn i hela bussen sen haha xd.,

                                 Men så var det en kille som skulle gå av bussen och så

                                 fastnade han i armstödet så att han typ böjde sej ner

                                 för att komma loss eller ah något sånt men i alla fall så

                                 tappade han en hundralapp men han märkte det inte så

                                 att han gick ut., och så var det en kille och en tjej bakom

                                 där den killen satt så sa jag ´´tyst´´ till mamma det att:

                                 kolla han tappade en hundralapp så tog den där killen

                                 som satt bakom honom upp den och sen börgade han

                                 luta sej framot och kolla ifall han hadde glömmt något

                                 mer haha xd.,Han kunde ju alltid hoppas haha xd ., men

                                 det gjorde det inte xd., sen så gick dom okså av så

                                 skulle jag gå och slänga mina popkorn och min dricka

                                 så kollade jag okså en liten snabb titt ifall han hadde

                                 tappat något mer haha xd., och sen kollade jag okså

                                 på där den killen som tog hundralappen satt men dom

                                 hadde inte glömmt något hahahahaha  ., men det

                                 var nog allt   


                                                  
     hejdoo <3<3


                           

Av Emma fredriksson - 17 september 2011 00:13

                                       heej,heej  

                             

                              Då har man varigt på lisse med Lollo

                              och Jossan idag igen då .,

                              Vi får la se ifalkl det blev några bilder

                               då , skall  se imon hehe xd

                

                                           Hejdoo <3<3  

                             

                                                  
       

Av Emma fredriksson - 14 september 2011 21:52

                                            hejj,h
ejj

                                   idag var jag i skolan.,

                      men e typ as förkyld men det får gå endå  .,

                  HEHE annars så har jag varigt med Hanna på allum idag  

              och sökt praktikplats     ., vi gick typ till varenda jävla klädaffär

           men typ ingen tog emot ´´praktikanter´´ , eller så var det redan fullt.,

             asso man blev helt galen haha   

         men til slut fick vi på ica maxi HAHAHAHAHA så jävla fail asso   .,

      men aja vi får väl se ifall man skall göra det eller ngt annat hehe   

                            

                                     HEJDOO <3<3

                                

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards