emmafredriksson

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma fredriksson - 28 februari 2013 11:55

Hallue!
Tänkte skriva lite om gårdagen jag var ju ledig. Så lekte med tobbe och Tony, okej vi gjorde inte så mycket men jag är ju så tråkig och aldrig uppdaterar så tänkte att jag kan ju lika järna slänga in ett inlägg nu då. Jaja men Iaf jag vaknade mellan halv 10 och halv 11 nån gång och sen satt vi hemma lite och kollade tv och åt frukost sen träffade vi ju Tony då som sagt. Och åkte hem till Tobbe för han skulle ducha och så och sen träffade jag och Tobbe Elisabet (hans kontaktperson) en stund och hade det trevligt på lailas sen hände det la inte så mycket mer, jag och Tobbe drog hem till mig och kollade film..
Men Gunnar dödar mig här har matte hehe pösss<3

Av Emma fredriksson - 26 februari 2013 10:29

Hej!
Sitter i skolan och har so.
Ska snart äta lite frukost är dö hungrig.
Sen vid 2 så drar jag och Sofie till Lerum ska vara där vid 3, sen ska vi vara i gråbo halv 4 för Sofie ska till frisören så det blir lite tight...
Men måste återgå pusss<3

Av Emma fredriksson - 25 februari 2013 17:11

Av Emma fredriksson - 25 februari 2013 17:10

Hallu!
Kollar svampbob med Adam och Tobbe. Och strax kommer Sofie och leker med mig hihi. Min dag har varit sådär, har varit jättetrött och irriterad hela dan typ men har ingen aning om varför. Men slutade klockan 2 idag och sen det har jag bara suttit hemma och degat (y) men jaja vi höres puss<3

-

Av Emma fredriksson - 19 februari 2013 18:09

Hallu!
Sitter hemma hos älsklingen och kollar tv medans han duchar. Sen blir det att åka ner till gråbo igen vet inte om vi drar hem till mig eller om vi ska träffa nån, men Har inget att blogga om så hejdå<3

Av Emma fredriksson - 19 februari 2013 18:03

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards