emmafredriksson

Alla inlägg under januari 2014

Av Emma fredriksson - 30 januari 2014 21:12

Heeej!
Mitt internet är slut på mobilen så det är jätte segt och har inte kunnat blogga. Kom precis in, har varit på moppevärkstan med lite folk och ska väl strax gå upp och försöka varva ner och sova haha.
IMON ska jag till torarica som har 16+ med dom vanliga typ och lite fler. Och vid 4 ska jag på bio med mamma och Adam och se "FROST" ska endå bli kul, har inte gjort så mycket med bara dom på ett tag. Så får fixa lite ikväll och race'a imon när jag kommer hem. Blir nog att Moa kommer och fixar sig hos mig imon oxå men får se, hade glömt av bion helt så blir lite stressigt. Menmen var hos sjukgymnasten förrut oxå och mitt knä är helt snett haha, kommer inte ihåg riktig var det var för fel, men ska dit nästa fredag igen och förstå mig på det och vad jag ska göra och så menmen, måste upp och fixa lite nu och sen nana, så hörs imon pusspuss!

Av Emma fredriksson - 29 januari 2014 12:11

Hallu!
Ligger på ett bord i skolan och spelar candy crush och funderar på att sova lite faktist. Har stått i cafeet hela förmiddagen och haft ett matte pass och är helt död. Men som tur är så slutar vi kvart i två idag. Funderar på om man ska ha lite hemma spa när man kommer hem typ fixa fötter,händer, ansikte och allt, med fotbad, ansiktsmask och Handspa grej som jag nog lägger ut ett inlägg om sen. Menmen får väl se vad jag orkar, jag är rätt bra på att planera men inte göra haha puss!

Av Emma fredriksson - 28 januari 2014 16:38

Hallu!
Sitter och kollar lite bio filmer, funderar på att dra med älsklingen på bio nån dag, men vet inte vilken film isåfall. Så mjaa får kolla lite. Och ska duscha om en stund oxå hade jag tänkt. Idag är det tisdag och det känns knappt som att man har gjort nåt idag haha men endå är jag sjukt trött. Stog på huvudet i typ en timma förrut :p vi hade alltså idrott och så ska man klara massa övningar så att man kan få betyg. Menmen vet inte riktigt vart jag vill komma men bloggar kanske lite senare när jag inte är så trött ska lägga mig på soffan och nana lite om ett tag tills maten blir färdig pusspuss!

Av Emma fredriksson - 27 januari 2014 15:06

Heeej!
Har precis slutat så ska vänta på mamma, och sen hem och äta godis och glo på film eller något. Och så ska jag snacka med mamma om att göra en makeover i mitt rum. Eller aa man kan ju iallafall drömma lite. Åh känner bara att det är måndag och att denna veckan kommer gå så långsamt... Och är väldigt lipig, ja jag vet. Menmen haD sålänge pusss!

Av Emma fredriksson - 27 januari 2014 14:59

Vill göra om mitt sovrum HELT!
Men hur vill man ha det?
Vilken färg?
Vilka möbler?
Åh behöver stor hjälp!
Nån som har något förslag släng bara in en kommentar eller något!

Av Emma fredriksson - 26 januari 2014 19:15

Av Emma fredriksson - 26 januari 2014 13:27

Hejhej!
Ligger i sängen nu, har precis ätit as god frukost, och ska kolla på weeds nu med älskii.
IGÅR gjorde vi inte så mycket, skulle hem till nån Emelie men det var nåt Cp som inte ville att vi skulle komma eller nåt. Så vi drog hem typ dirrekt. Hör av mig senare puss!

Av Emma fredriksson - 25 januari 2014 20:35

Hallu!
Har nyss ätit hamburgare och är proppmätt. Och känner bara för att lägga mig ner och dö eller nånting haha. Nä men vaknade runt 11/12 tiden oh åkte till campino och åt sen låg jag och Tobbe och kollade på weeds ett tag och sen däckade jag i typ 3 timmar och vaknade upp vid 6.
Igår var vi hos katta i olofstorp, så kom hem rätt sent men somnade som en gud ;) och nu ikväll har jag inga direkta planer, så får se vart kvällen leder mig. menmen blir kanske ett inlägg senare eller imon pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards