emmafredriksson

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma fredriksson - 27 juni 2013 18:25

Hej bloggen!
Idag kommer äntligen Tobbe hem ifrån Rhodos. Har längtat och väntat i en hel vecka nu haha. Ja det känns som typ 100 år hehe. Så ska sova hos honom inatt, ska bara försöka hålla mig vaken tills han kommer vid typ 4 inatt eller nåt :p menmen och igår var jag med Hanna ett tag sen drog jag hem till Sofie och sov där var övertrött och pigg på samma gång så gick ju f*n inte att sova typ >< men vaknade vid halv 3 "imorse" eller vad man skall säga sen drog vi dirrekt till stenkullen...och sen hem oh käkade lite och så. Å Nu ligger jag i soffan och väntar på att Viktor ska komma till gråbo, sen ska vi hämta moppen hos Tony så får vi se sen vart dagen leder.. Men bloggar senare eller nåt pusss!

Av Emma fredriksson - 25 juni 2013 13:39

Hallu!
Vaknade typ halv 1 idag och nu har jag gjort iårdning mej och vart ute med hunden och lite så. Så nu blir det tv och chips! Var på Ullared igår och inskaffade en del nytt tänkte visa lite utav det..

Ett par rosa byxor
Och ett par blåa byxor
En randig as go tröja
2 fondasion (stav)
Trosor
Och strumpor
En vinterjacka
En vår jacka

Aa men det var väl typ de som jag kom ihåg men jag har säkert glömt hälften. Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 21 juni 2013 18:00

Jahopp då var det midsommar igen och som vanligt så är det piss väder!
Var ute på Sillvik med mamma fille och Adam och firade min midsommar har nog inga bilder därifrån på mobilen utan på mormors kamera :/ det var faktist sol dör sålänge vi var där med på gråbo vägen så bärgade det ju självklart, man såg ingenting igenom bil rutan, så vad som händer idag det kan man ju se som en gåta :p ska försöka få tag på Sofie i alla fall med först ska jag med mamma till hulan och handla. Kan ju säga att när jag kom hem så skiftade klädseln rätt fort iallafall menmen bloggar kanske senare pusspuss

-

Av Emma fredriksson - 20 juni 2013 21:04

Hopp då åkte älsklingen till Rhodos idag och är typ framme om 20-25 min.

Får hoppas att dom ska ha så kul som dom föreställt sig men inte att han skall vara neger när han kommer hem för han har ju så bra pigment och jag råkade säga att jag skulle vara brunare än honom när han kommer tillbaka hmm och nu när jag tänker efter..varför sa jag så? haha jag har ju inget pigment alls typ haha. Menmen jag har mina planer för hur jag åtminstone ska få lite färg hehe,för brunare än honom kommer ju att vara omöjligt typ  :P


Idag efter att han åkte så träffade jag  Sofie,Viktor och Tony försökte  sola lite men det var bara jobbigt haha, hur ska det gå för mig :P

och sen så har jag målat om balkongen idag oxå så är helt vit å allmet jobbig på händerna :/

Och snart förhoppningsvis så kommer Sofie ner igen och sen Hanna. Har ingen aning om vad vi skall hitta på men det är ju endå gött väder fortfarande ;)


men det var väl de pusspuss  


Av Emma fredriksson - 17 juni 2013 14:05

Av Emma fredriksson - 17 juni 2013 13:51

Eller vad man ska säga, sitter ute i solen och har precis ätit lite frukost. Ska snart göra iårdingen mig och sen ringa Hanna. La mig rätt tidigt igår för älsklingen skulle upp tidigt oh jobba idag. Sen åker han till Rhodos på torsdag :( kommer kännas rätt tomt, även om det bara är en vecka, menmen ska göra iårdning mig nu
pusss!<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards