emmafredriksson

Alla inlägg under november 2011

Av Emma fredriksson - 30 november 2011 16:14

hejhej :)


Idag har jag varigt i skolan och sen efter det så gick jag och Hanna

hem till mej,och nu så sitter vi i soffan och kollar tv och äter

toast och dricker oboy,och sen när allting blir tyst på tv:n och

allt så pruttar katten HAHAHAHAH XD (högt ochså ) .,

Det blir väl kanske facebook en liten stund till sen så kanske

jag och Hanna  skall passa min grannes barn och sova där ;) .

Men de var nog allt

hejdoo <3<3


Hanna :)

  

Jag :)

   

Av Emma fredriksson - 27 november 2011 21:26

hejhej :)


Idag vaknade jag och sen så gick jag,Adam och Sebastian

till bonum .,Och sen så åt jag typ frukost och sen så åkte

vi hem till Sebiastian och hans familj i sjövik typ ;P .,

Sen nu lite senare på kvällen så blev de typ strömmavbrott

asso när vi var hemma hos dom och sånt (kul) , sen när vi kom

hem så köpte vi med oss en pizza och så åt vi det, osv....

men nu blir det facebook en stund och så kanske det blir att

jag och Adam spelar lite okså ;) .,


Men det var nog allt hadde inte så mkt mer att säga ;P

pussss och krammm skummbanan

hejdoo <3


Jag :)

  

Adam :)

 

Av Emma fredriksson - 26 november 2011 13:08

hejhej :)


Igår var jag i skolan och sen eftre skolan så tog jag

bussen till stenkullen med Alicia för att vi skulle träffa

Gabbe och Mattias där ,sen senare så åkte vi till lerum ,och

så var vi lite hungriga så att vi gick in på tempo i solkatten

och köpte varsin risifrutti och en pepparkaks burk och tuggummi xd ,

sen så kom hennes pappa och hämtade henne och Min mamma

kom och hämtade mej ;P ., Sen idag så vaknade jag och så var det

svampbob-maraton på tv så det satt jag och kollade på en stund xd ,

och sen blir det nog att åka till sjövik och träffa ngt eller ngt ,men innan

dess så skall jag gå till lollo och lämna en sak ;) .,Nu blir det facebook som

vandligt .

De var allt kanske skriver sen ikväll igen ;)

hejdoo <3


Ps.fan vad bra man e när man skickar sin lillebror på att hämta saker som

man inte orkar hämta själv XD <3

 

  




Av Emma fredriksson - 24 november 2011 22:23

hejhej :)


Idag har jag varigt i skolan och sen var jag typ

med Nadja och fikade i lerum....

Sen så kom jag hem ,jag typ ringde massa

människor men ingen kunde komma ut så att jag

gick ut själv sen så,letade jag först efter Sofie

för att det var en sak...Men sen så

 ringde Nina mej osv....,Så hon kom

ut till mej,och på samma gång så träffade vi Sofie ;) <3.,

Men det var nog allt,sen så kom Hanna och Kevin

ut till mej och Nina okså ,så typ var vi med dom ;)


hejdoo :) <3


(Ps.jag ha världens sämsta humor xd)


Jag :)

  

Sofie :)

  

Nina :)

   

....Och Hanna och Kevin ;)

Av Emma fredriksson - 23 november 2011 14:43

hejhej :)


Igår gjode jag nog inte så mkt,jag var  skolan som vandligt och sen

så åkte jag och mamma till partille och hämtade mitt ID-kort ;) .

Sen kom Adam hem vid typ fem-tiden och så åt  vi och sen gick jag till

gården och mötte Kevin och johannes .,


Sen nu dag så kom jag typ niss hem ifrån skolan och sen blir det nog att köpa

nya vinter-skor för att mina som köpte har typ gått "lite" sönder haha xd.,

Men sen efter det så blir det nog att typ äta något och sen gå till gården

ikväll igen och träffa Kevin eller någon, men det var nog allt ;P ,

hejdoo <3 


 


Mina nu-varande skor (haha xd)


 

Av Emma fredriksson - 21 november 2011 07:29

hejhej :)


Igår åkte jag,adam och mamma upp till en kompis

och sen var vi  hemma en stund sen så gick jag  och adam

ut på en "promenad" ,och jag typ halkade (haha) xd ,

så att när adam hadde åkte så åkte jag och mamma

till akuten och satt där....,


sen idag så blir

det ju skola som vandligt och sen vet jag inte vad

som händer ..,men det var nog allt ,kanske skriver

lite senare ikväll ;)

pussss och krammm <3

hejdoo


Jag :)


  

Adam  :)

 

Av Emma fredriksson - 19 november 2011 19:44

hejhej :)


Igår var jag i skolan typ 20 över 8 och när jag kom så fick jag reda på

att vi börgade halv 10 (kul :@ )

.,Men aja idag vaknade jag och duchade ,och sen kom min mormor

och morfar och hämtade mej för att vi skulle till den dära "tomteparaden"

idag . Lite mindre folk idag men tomten var ju endå där ;P .,

Men i alla fall så efter det så åkte jag hem och träffade Sofie ;) .,

Och men hon åkte hem för  typ en timma sen eller något . Vi var typ

ute och gick med mera .... ;P ., Sen gick vi till gården för att kolla om det

var någon rolig där .... Jag vet inte om det händer så mkt mer roligt idag :/ .,

Men det var nog allt

hejdå ;) <3


Jag :)

  

Sofie :)

  

Tomten xp

 

Av Emma fredriksson - 17 november 2011 19:04

hejhej :)


Idag har jag varigt i skolan ,vi typ spelade inner-bandy,

men fast jag var typ med en halv gång xd .,

För att jag typ inte hadde med mej gympa-kläder ,och

att jag inte tyckte det var så kul och så .,

Men jag och Alicia och Sofie satt och fikade med kakor

och jag drack cola och dom drack saft haha xd .,

Men sen efter att vi hadde slutat så var jag på gården en stund

och spelade två matcher biljard med kevin ,medans Sofie och Alicia

var hemma och hämtade Alicias saker ;P .,

Sen kom klittan och så var vi med han en stund nu lite senare på

kvällen och sen så åkte Alicia hem ,och sen efter en liten

stund så åkte Sofie okså hem och jag gick hem ., Men sen så

gick jag och mamma till affär och handlade lite ;P .,Och nu så

blir det facenbook och tv ;) .,

Men det var nog allt det bli väl att vara med Kevin imon *

hejdoo <3


Sofie till vänster och Alicia till höger ;)

     

Jag ;)

 

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards