emmafredriksson

Alla inlägg under oktober 2016

Av Emma fredriksson - 31 oktober 2016 22:16

Igår var Kerstin borta hela dagen. Tobbe släppte ut henne på morgonen och hon brukar bara vara ute i någon timma sedan kommer hon hem och äter, iallafall visar upp sig, men inte igår. Vi åkte runt som galningar igår hela kvällen och letade och ropade men hon var tamejfan ingenstans. Vi låg på soffan inatt för att höra henne om hon skulle komma hem, och imorse vid sex hade hon stått vid ytterdörren och jamat. Fyfan vilken känsla. Man tror ju det värsta när man bara bott här i en månad och precis brevid vägen och allt. Menmen nu ligger hon och sussar på stolen vid mitt sminkbord, medans jag och Tobbe ligger på soffan och kollar film

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2016 20:55

Vaknade utav att någon kastat sönder min ruta på bilen och troligtvis pillat i ytterlåset.
Sjukanmälde mig från skolan och åkte för att köpa ny bilruta. Efter det åkte jag och Sofie till allum så jag fick införskaffat mig nya byxor och en tröja. Klockan tre började jag jobba och sitter nu i offes bil och äter thaimat. Imorgon blir det kort dag i skolan, slutar halv tolv. Då ska jag och Sofie göra brunch hemma hos mig och börja testa vårat halloweensmink för att förhoppningsvis komma på vad man ska vara samt ta reda på vart man ska vara, planerna inför helgen är så oklara dom kan bli, som vanligt. Bra bilder ska det iallafall bli. Jag lånade hem en kamera från skolan igår för ett skolarbete men man får ju passa på medans man kan. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 23 oktober 2016 20:46

Mitt internet är slut så jag hade börjar skriva ett inlägg i mina anteckningar på mobilen tills när Tobbe kom hem och kunde dela internet haha. Men så självklart glömde jag av det.

Kom precis hem från jobbet och ska nu äta min thaimat och börja kolla på en ny serie. Vi såg klart SOA imorse alltså ??? den borde inte sluta som den gör!!!

Igår hade jag ju då börjat skriva ett inlägg som jag sedan inte la upp. Men det blev en lugn kväll för mig och Tobbe, vi kollade på SOA och la oss tidigt efter en hård fredagskväll haha. Vid fyra tiden kom Elisabeth med sin bebis hem till oss för att se hur vi bor och direkt när hon hade åkt la vi oss och mögglade för resten av kvällen.

Imorgon är jag ledig från skolan. Tobbe ska till läkaren så ska köra honom. Efter det ska jag och Sofie iväg på en tripp och efter det händer det väl inget speciellt som vanligt.

Vet inte när jag kan skriva igen, vi hörs!

-

Av Emma fredriksson - 16 oktober 2016 16:21

Igår var en seg dag. Vi satt några stycken hemma hos oss men var inte alls lika pigg som i fredags. Är på Thaien nu och när jag kommer hem ska jag ta en dusch och äta thai. Imorgon är det programdag och jag är ledig. Då ska jag passa på att sova ut och sen packa upp fler lådor. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 15 oktober 2016 19:08

Hallu!
Sitter på Tobbes jobb nu och väntar på att han ska laga min bil haha. Jag och Sofie var iväg en sväng till rusta och fick jul feelings så vi köpte as coola diadem. Ikväll ska vi dricka glögg och äta pepparkakor innan partaj. Igår hade vi en jätte mysig kväll på mangiamo och efter det hos Kenny. Har inget mer att berätta så vi hörs!

Av Emma fredriksson - 12 oktober 2016 18:30

Hej, sitter i soffan nu med matkoma och bläddrar i jotex katalogen. Köpte årets första julmust idag och känner sån julkänsla nu när det går mot mörkare och kallare tider. Dagen började med att jag försov mig och kom en kvart sent till skolan. Kan inte sluta tänka på bebis Diva som fick akut opereras inatt för livmoderinflamation :(
När jag kom hem från skolan tinade jag upp köttfärs för idag blev det taco onsdag med kebabsås. Nu ska jag vila maten lite sedan ska jag tvinga ut Tobbe på en promenad. Vi hörs!

-

Av Emma fredriksson - 11 oktober 2016 09:29

Hej, förra söndagen fick vi nyckeln till våran nya lägenhet. Vi har haft fullt upp med att få allting på plats så har inte orkat uppdatera er.

Just nu iallafall sitter jag i soffan och njuter av min frukost. Hade det inte varit för hyresvärden som stampade in för en halvtimma sedan så hade jag legat och sovit nu och sen gått upp fem min innan jag ska åka i stress haha.

Jag fick i uppgift av min foto lärare att ta lite bilder till imon så efter skolan idag ska jag träffa Sofie och ta massa coola bilder. Vi hörs!

Bilden är från igår men det var så gott att jag kände tvång till att lägga upp den nånstans

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards