emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2015

Av Emma fredriksson - 30 mars 2015 11:59

Hallu!
Åkte till vattenpalatset imorse till första lektionen och bowlade. För att förklara kortfattat så fuskade alla och jag kom sist... Sen vid halv elva fick vi håltimma i tre timmar eftersom att naturkunskspen blev inställd. Så jag åkte med mamma och handlade lite och sedan hem och åt, Så ska snart kolla bussar och åka tillbaka. Efter skolan 16.30 så åker jag direkt till gymmet. Så det blir nog ingen mer uppdatering idag. Puss!

-

Av Emma fredriksson - 29 mars 2015 12:15

Hejhej!
Hade typ ingen tid att blogga igår. Jag vaknade, sålde GT, hade födelsedags firande för bästa mammi som fyllde år och sen åkte vi hem till janina några stycken och sedan hem och grillade för första gången iår. På kvällen var vi och eldade och myste några stycken och sedan hem. Idag är det söndag och slappisdag men som sagt så blir det roadtrip med älsklingen för att köpa fälgar först. Puss

Av Emma fredriksson - 27 mars 2015 18:46

jag fick hem nåt brev häromdagen om något studentkort, med studentrabatter och sånt. Och så fick jag även syn på studentmössor, så jag gick in på nån sida och designade min egna studentmössa. Är sååå taggad. Bara 2 och ett halvt år kvar nu haha

Av Emma fredriksson - 27 mars 2015 18:36

eller aa, som rubriken säger så blir det första gången vi kommer att sitta ute ikväll. Vi kom på att man kunde göra en brasa och sitta och köta med gott folk, så det är det som händer ikväll. Ska försöka ta lite bilder ochså. Puss

Av Emma fredriksson - 27 mars 2015 13:02

hejhej!
Idag har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska stanna hemma och ta det lungt eller om jag ska vara ute och hitta på något. Slutar skolan klockan tre och då ska jag och Adam till Lerum och titta på present till mamma. Imorgon fyller mamma år, så då ska jag vara hemma med henne, mormor kommer till oss idag och ska hjälpa till att baka och lite så. Och på söndag som det ser ut just nu så ska jag åka med Tobbe och köpa fälgar till hans bil nånstans haha. Uppdaterar senare om det händer något. puss

Av Emma fredriksson - 26 mars 2015 20:54

hejhej!

ligger hemma i fotöjen och väntar på att älsklingen ska komma hem. Slutade halv tre idag, åkte direkt hem, åt mat och sen kollade på två filmer. Så min dag har inte varit så händelserik. Menmen imorgon är det fredag, helg och bara en vecka kvar till påsklov!!! uppdaterar imorgon puss!

 

Av Emma fredriksson - 24 mars 2015 09:36

är i skolan nu och kom på att vi skulle ha simning nu på morgonen, och nästa lektion börjar 11.05 Så jag ska ta nästa buss hem och åka tillbaka senare. Har inget att säga just nu så kanske uppdaterar senare.

Av Emma fredriksson - 24 mars 2015 08:39

Tröja från ginatricot
Byxor från bik bok

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards