emmafredriksson

Alla inlägg under juli 2015

Av Emma fredriksson - 28 juli 2015 09:40

hallooo!
Detta blir troligen det sista inlägget denna veckan. Ligger nu iallafall på hotellet i Helsingborg och ska strax åka mot Tyskland. I söndags natt sov vi på en Ica parkering haha och sedan på morgonen åkte vi och åt frukost tilsammans med Tobbes mamma. Vi vara med henne i stort sett hela dagen och sedan checkade vi in på scandic hotell i Helsingborg. Uppdaterar när jag är tillbaka i Sverige. Pusspuss

-

Av Emma fredriksson - 26 juli 2015 17:42

hejhej!
Har stått och skalat morötter på thaien i typ en timma så tänkte ta en paus och uppdatera er lite vad som händer. Idag jobbar jag 15-20 sen när jag slutar kommer Tobbe och hämtar mig, jag har med mig två nummer 12 med kyckling, vi åker hem till mig så att jag kan packa Klart det sista sedan sticker vi. Vi tänkte vara i Skåne tills på tisdag morgon då vi troligen åker mot Tyskland. Jag vet inte hur mycket internet jag kommer att ha så får se hur mycket uppdatering det blir denna veckan.

Av Emma fredriksson - 25 juli 2015 19:14

Hejhej!
Kom precis hem och ska sätta mig ner och skriva en lista vad vi ska ha med oss på roadtrippen och sedan packa det. Tobbe och alla andra mina vuxna vänner ska spela bowling idag och dricka öl, men lilla jag får som vandligt stanna hemma.. Nä men det ska bli lite skönt att bara vara, detta är endå en utav dom senaste lördagarna som jag är ledig från thaien. Och ska troligtvis vara med Fanny lite senare. Ville väl mest bara visa att jag inte har glömt av er, vi hörs!

Av Emma fredriksson - 24 juli 2015 10:36

Godmorgon!
Vaknade nyss och kan självklart inte somna om så jag tänkte gå upp och skriva en lista vad vi ska ha med oss på roadtrippen. Sedan tänkte jag fördriva tid och spendera pengar på allum idag igen bara för att jag kan. Ikväll kanske det blir bowling om det inte är 18årsgräns som det alltid är, 364 dagar kvar sen jävlar haha. Om inte det blir det nog en lungn kväll med mamma. Imorgon har jag inga planer men på söndag ska jag jobba 15-20 sedan åker vi!

Av Emma fredriksson - 23 juli 2015 21:40

hallåå!
Kom precis hem ifrån Mange, jag och Tobbe har varit hos honom och kollat på film. Imorse väckte mamma mig och gav mig ett presentkort på Lily garden, så snart blir det nya naglar. Sen hade mormor fört över pengar till mig så jag drog med mig mamma till allum och köpte lite kläder. När vi kom hem startade mamma grillen och jag gjorde iårdning mig. Sedan kom mormor,morfar, Viktor och Mange och åt och fikade.Kortfattat fick jag två presentkort, pengar och ett mobilskal. Nu ska jag upp och se the unit och gosa med älsklingen. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 22 juli 2015 22:10

Vaknade imorse av att Tobbe ringde och hade lunch rast. Typ direkt efter att vi la på så ringde janina pch frågade om jag ville följa med henne till röntgen i Allingsås, så där satt vi och målade teckningar i väntrummet i typ två timmar innan vi fick åka hem. Sen mötte vi upp Tobbe i gråbo och var ute ett tag sedan åkte Jag och Tobbe hem å duschade och sen satte på en film. Imorgon är det inte vilken dag som helst, jag blir 17 barre, så jag ska sova ut och sen hjälpa mamma att städa undan lite här hemma, baka min berömda tårta och sen ha lite "kalas" med min familj. Hör då puss!

Av Emma fredriksson - 21 juli 2015 12:31

Godmorgon eller aa, jag ligger i sängen och snoozar och funderar på att gå upp och äta frukost. Idag blir det jobb för min del 15-20. Efter det blir det troligen att åka hem direkt och titta på the unit. Det är den nya serien vi har börjat kolla på, den är bra men jag jämför allt med sons of anarchy och då är såklart ingenting bättre... Nu kom mamma upp med ett paket från wish som jag beställde för nån månad sedan. Det är en ansiktsmask som enligt många ska vara väldigt bra så kanske ska testa den innan frukosten, vi hörs!

Av Emma fredriksson - 19 juli 2015 12:52

Hej, har precis städat färdigt hemma hos Tobbe och ska nu hem å äta frulle för att jag är pank och inte kan äta på campino idag oxå... Sen åker vi antagligen runt lite innan jobbet. Ikväll blir det söndagsmys med älskligen. Hörs imon!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards