emmafredriksson

Alla inlägg under februari 2015

Av Emma fredriksson - 28 februari 2015 21:43

har precis ätit en jätte god kycklingsallad jag köpte på campan. Det blir en trevlig hemmakväll med familjen idag så har inte så mycket mer att säga. Har varit hemma hos Robert och tittat på när Tobbe och han målade om hans bil o stort sett hela dagen.
Igår var vi hemma hos Tobbe några stycken och hade det trevligt, vet inte vad jag mer ska säga. Uppdaterar imorgon puss!

Av Emma fredriksson - 27 februari 2015 18:01

hallu!
Slutade tre idag och gick då till Lerum för att möta upp Tobbe, han var hemma idag så åkte med han hem efter att han hade gjort något i Lerum. Sen har jag bara legat hemma sedan dess, ska nog dra ut snart, det är ju trots allt helg nu. Men eftersom att älsklingen är sjuk så ska han köra idag och det blir en lungn kväll. Om jag skulle hitta på något kul så ska jag uppdatera er hehe puss!

Av Emma fredriksson - 26 februari 2015 14:41

linne från h&m
Byxor från h&m
Tröja från Sofie hihi

Av Emma fredriksson - 26 februari 2015 14:39

imorgon är det fredag och som det ser ut just nu så blir det att ligga hemma denna helgen ochså. Älsklingen ringde precis och berättade att han hade åkt hem från jobbet för att han var sjuk, och allt är mitt fel haha.. Hela min familj ligger med feber nu och jag är pigg som en loppa. Slutade typ halv två idag och blev jätte sugen på choklad och potatisgratäng haha så mamma mötte upp mig vid bonum och nu ligger jag i soffan fet och mätt hihi. Har inget att säga så haD

Av Emma fredriksson - 24 februari 2015 13:54

Heej!
Har tänkt blogga men har kommit något emellan. Sitter nu iallafall på min sista lektion. Ska hem och äta och sova sen typ. Är jätte trött idag, försov mig lite imorse också.. Menmen vi ska se en film nu så det är ändå skönt. Jag var hemma hela helgen och hela förra veckan för mådde bara sämre. Och i söndags började jag må bättre så har gått till skolan nu i två dagar. Men elak som jag är så har jag smittat min familj med detta så nu måste ju vara snäll mot dom och serva haha. Hade tänkt att börja gymma snart igen också så att jag har något att göra, samt något att skriva om haha. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 24 februari 2015 09:24

Tröjan är från h&m
Byxorna är från h&m

Av Emma fredriksson - 20 februari 2015 12:19

godmorgon/godmiddag!
Känner inte för att gå upp ur sängen idag. Natten har varigt för jävlig och i gårkväll var tempen på närmare 40 grader. Så jag är verkligen inte taggad på livet. Så som ni förstår så var jag hemma både igår och idag. Har liksom inte sätt ljuset på 3 dagar Haha och med det menar jag att jag inte har haft något att skriva om. Gud vad det låter som att jag tycker synd om mig själv haha. Ska dra mig upp ur sängen även Om jag helst inte vill och sen äta och duscha puss!

Av Emma fredriksson - 18 februari 2015 15:32

hejhej!
Blev hemma idag, jag kännde att det blev för jobbigt i skolan igår. Så jag sov till halv två idag. Det var värkligen värt det! Sedan dess har jag bara legat i soffan och ätit haha. Lär ju inte gör något speciellt idag så tänkte att detta blir det första av sista inlägget idag puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards