emmafredriksson

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma fredriksson - 27 juli 2012 02:07

heeej,

har inte haft så mkt tid att blogga ,så har inte blivigt av ..

men i allafall ni sitter jag i sängen o kollar fb.

O tänkte lägga ut lite bilder ifrån min födelsedag som var den 23:dje juliii :)

               

Av Emma fredriksson - 23 juli 2012 05:20

BILDERNA IFRÅN DEJE !


           


                         

Av Emma fredriksson - 22 juli 2012 01:24

Hejjsan,

Idag vaknade jag runt 2 -tiden ,

och så gjorde jag i årdning mig och sen drog jag hem till Louise och åt frukost osv..

Sen vid typ fyra -tiden  eller något sånt så kom Marcus o hämtade upp oss så åkte vi hem till Michelle o Timmy,

sen nu vid typ halv 12 så körde Marcus hem mig ..

ååh nu är jag rastlös som faan ,och väntar på att Emil kanske ska smsa mig så att Jade,Emil och Sofie kommer ner till gråbo o träffar lilla mig :P .

Imon blir det nog att träffa Louise eller Jade eller något som vandligt o sjnga singstar eller något sköjj  ;P .

HA DE ! 

PÖSS !


       



Av Emma fredriksson - 18 juli 2012 19:14

Hellu ! 

Sitter hemma i köket och har precis käkat med emil,malin,jimmy,arvid och mamma :) .

Ska snart dra hem till louise o sjunga singstar med henne ;) .

Idag har jag varigt barnvakt åt min lilla prins (arvid) ..


Jag var i värmland från i onsdags förra veckan och kom hem igår ;) ..

Jag har lite roliga bilder och så ifrån den tiden när jag varigt där men min data dampar så att

jag kan inte lägga upp bilderna idag..I allafall inte nu..

Anna louise o emils lilla syster fyllde 8år den 16 juli så vi hadde ett litet "kalas" kan man säga,

men hon skulle ha ett annat barnkalas igår ,men det hann vi inte med ..tåget gick ifrån karlstad klockan 5 i 2...

Det var chill där uppe,men jag fick såklart lite gråbo-längtan :P.


Och sen igår efter tåg och buss i flera timmar så kom jag hem en snabbis o åt, sen drog jag till garaget med louise,sen kom jade efter jobbet ..så drog vi hem till louise jag ,emil,jade och louise o kollade på tv o snackade

lite ..

Sen körde jade hem mig vid typ 12 så stannade han hos mig till typ halv 3 ;) .


Ha det så bra puss på er :) <33

Ska fixa bilderna så snart som möjligt ;) 

     

Av Emma fredriksson - 10 juli 2012 23:35

hellu,

kom nyss hem efter att ha varigt i garaget med louise,moa,jade och några till..

Vaknade vid typ halv tolv idag,

Jade sov hos mig så när vi hade vaknat och gjort i årdning oss så gick vi ner o åt frukost,

sen drog jade hem och jag gick till min granne och hjälpe henne att städa , o tjänade lite cash..

sen efter det så drog jag till garaget o träffade marcus,louise och jade,

och där har jag typ varit hela dagen .

Imon drar jag till värmland vid typ 8 eller 9 på kvällen och stannar där i typ en vecka.

Jag kanske kan blogga ifrån mobilen men annars så skriver jag när jag kommer hem ;) .

men ska kolla lite film med min bror nu ,

pösspöss <3

 



Av Emma fredriksson - 8 juli 2012 23:49

tjenare ,

kom nyss hem ,idag har jag varigt med louise och hjälp henne att "flytta" :P (det var varmt som faan! )

Sen åt vi lite pizza och roade oss som fan :D,

senare så träffade vi jade,marcus och anton,sen drog vi till hulan en snabbis ..

sen efter det så träffde jag min lilla moa :) .

Nu väntar jag bara på att criminal minds ska börga, hade sådan tur så att det fanns tårta i kylen (fan va god den va ) 

...

igår hadde jag inte möjlighet att blogga kom hem vid kvart över tre så orkade inte ..

imon blir det nog att träffa louise igen och troligt vis moa .

Pösspöss <3

   

Av Emma fredriksson - 6 juli 2012 01:02

Tjenaa,

idag har jag varigt  tagit modellbilder med hanna ,

men jag köpte bara en bild jag vet inte hur bra den blev men jag blev rätt nöjd . Ni får järna

komentera vad ni tycker ;) .

Nu sitter jag i soffan och kollar på  Csi miami och kollar facebook,men strax  blir det nog att dra ihop sig 

för o nana 

 

GODNATT !

 




Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards