emmafredriksson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma fredriksson - 31 oktober 2012 15:51

Sitter hemma hos min granne och har precis käkat lite..har linje haft några vänner sedan jade åkte imorse eller aah vid typ 12 hehe .
Men så jag har varit med Adam och hans kompisar (kul -.-)
Men när jag orkar gå upp ur soffan så blir det nog att träffa Sofie och Moa eller nåt. Men bloggar senare pusspuss?

Av Emma fredriksson - 30 oktober 2012 16:38

Bloggar senare

-

Av Emma fredriksson - 29 oktober 2012 21:31

Hallu!
Sitter och kollar Facebook hemma hos min syster.
E as seg och funderar på när det e värt att sova .. Men har inget att skriva så bloggar senare eller imon
Pusspuss?
Ps.bjuder på söt bild ifrån förrut på mig och Sofie / och en bild på Algot och Arvid innan dom ska sova?

Av Emma fredriksson - 29 oktober 2012 11:10

Hejhej!
Ligger i soffan och käkar frukost ,vaknade nyss. Idag ska jag träffa Sofie och vara med henne tills hon ska till Moa :) sen vet jag inte riktit vad jag gör . Men inatt ska jag iaf sova hos min syster, och så kanske vi ska till pappa oxå.. Men aja har inget att skriva hejdå<3

Av Emma fredriksson - 28 oktober 2012 10:04

hejhej!

sitter i soffan,käkar godis och kollar bloggar. 

Mormor gör degen till bullarna så innan vi åker hem så ska vi baka bullar och så :)

Vill bara säga att idag är jag på bra humör.

Får se ifall någon vill vara med mig när jag kommer till gråbo sen :P 

..asså jag har inget kul att skriva så jag bloggar senare

pussssss   

     

...

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2012 22:25

Hej!
Ligger i sängen och deppar nu.
Vill inte vara kvar vet inte om jag vill hem heller men vill bara till gråbo och känna mig hemma ..
Bion var sådär hängde inte med så mkt men jag lipade några gånger och jag skrattade en del ;)
Sen i spårvagnen så ramlade jag på någon haha vet inte vad som hände men jag ramlade ...men iaf filmen var ifrån 11år men värkade lite CP.. :p bloggar senare om jag e på bättre humör eller imon pusspuss<3

-

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2012 17:19

Hallu!
Då sitter man på bussen påväg in till stan med mormor och Adam..
Har varit i gråbo idag i typ 4timmar men endå, och träffat dem bästa!
Får väl hoppas att mamma ringer Snart och saknar oss o ber oss komma hem idag ;p men aja ville bara säga det pusspuss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards