emmafredriksson

Alla inlägg under november 2014

Av Emma fredriksson - 15 november 2014 12:15

Av Emma fredriksson - 13 november 2014 16:39

Hejhej!
Funderar mer och mer på att byta till nattstad eller något liknande. Har tröttnat på bloggplatsen. Menmen idag är det torsdag igen. Veckan har gått sjukt fort. Gick i skolan till halv tre idag. Kom hem, satte på senaste BB avsnittet och nu tänkte jag passa på att uppdatera er. Ska äta om ett tag sen ska jag troligtvis träffa Moa och Soffe i gråbo. Nu ska jag gå och byta kläder, för er som bryr sig, har tröttnat på dagens outfit.
Imorgon är det fredag och jag har som vandligt inga planer men ska bli skönt endå. På lördag blir det att sälja GT som vandligt och sen på kvällen ska jag hem och mysa med Sofie och sova där och bara få tillbaka "old times" Puss!

[Bild]

Av Emma fredriksson - 9 november 2014 14:53

Hejhej!
Tänkte skriva lite om min tid i Stockholm. Vi bilade dit för att hitta och slippa vela med tåg eller buss. Vi fick parkeringsböter endå... Men själva "showen" var lyckad så det var lite värt, förutom att den bilen som alltid är bäst knäckte framgaffeln i början så det var väl lite tråkigt och att ingen bil gick riktigt sönder. Man vill ju se dom köra all in och gå sönder haha. Nä men det var kul att hitta på något med familjen. När vi kom hem vid typ 23:00 tiden så gick jag ut och var ute ett tag, vaknade för nån typ timmasedan och ska snart ut och träffa Moa, men innan dess hade jag tänkt att ta en dusch, ska hem till Tobbes bror på middag i eftermiddag så man vill ju känna sig någorlunda fräsch. Tog lite bilder igår, det blev inte så många oh dom var lite suddiga menmen vet inte mer vad jag ska säga. Ha en trevlig söndag puss!

Av Emma fredriksson - 6 november 2014 11:08

hejj!

sitter i skolan nu i min ensamhet och gör inget speciellt, så tänkte passa på att uppdatera er om vad som händer i mitt liv. idag går jag i skolan till halv tre och har inte något planerat efter skolan, ska åka hem och lägga mig i min säng och bara få värme. vintern är påväg nu. miorse var det snö och frost har det varit i några dagar. det är bara en månad kvar till jul ochså och jag har inte fixat en enda julklapp, jag får värkligen ångest på sånt. i alla andra år så har jag varit redo och klar redan i augusti/september typ men nu vet jag inte vad som har hänt. var ju i allum med sofie och moa för typ två veckorsedan och tittade på lite saker men köper bara en massa onödiga saker och glömmer bort julen.. förra året köpte jag den sista julklappen en dag innan julafton typ så nu får jag ta tag i detta, kanske hittar något på lördag. på lördag då så ska jag med mamma,tobbe och adam till stockholm för att kolla på monster jam. det är monster truckar som hoppar runt typ haha. nä men tobbe hade aldrig varit på det förrut och jag och min familj brukade alltid gå på det innan, så jaa. sen när jag kommer hem på kvällen/natten så ska jag hem till sofie och ha en mys kväll typ och så ska jag sova där. så imorgon blir det en lungn fredag, ja jag vet att jag alltid säger så men aldrig håller det så ska försöka att hålla detta nu. jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga. får se om jag uppdaterar imorgon annars troligtvis så gör jag något kort inlägg på lördag, pusspuss!

bloggar från skoldatorn och har inga bilder så bjussar på dessa gammla godingarna från 2012.

              

Av Emma fredriksson - 3 november 2014 17:01

Hejhej!
Moa hade de mesta bilderna på sin mobil så kunde inte blogga om detta förens nu. Menmen, det var najs med party i gråbo och att det var hyffsat med folk. Kom hem senare än vad jag orkade med menmen det är lätt hänt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen.. Så bjuder på en liten bildbomb istället puss!

Av Emma fredriksson - 1 november 2014 13:25

Hejsan!
Har varit väldigt dålig på att uppdatera er så tänkte berätta lite om det senaste som har hänt.
Har ju haft lov nu en vecka och har faktist inte gjort speciellt mycket. Jag var hemma hos Sofie igår med gott folk och hade det trevligt, jag och Tobbe sov där inatt. Och imorse åkte vi ner till gråbo och åt mat och sen gick jag med Adam det sista och sålde GT. I förrgår var jag i stan med mamma och Adam oh kollade på halloween kostymer och Lite sånt samt att jag köpte en tröja på missay. Och igår var jag i stan igen med Moa Sofie och killarna oh köpte lite saker till halloween, ska på en lokal fest ikväll och ska vara utklädd till jävul tillsammans med Sofie och Moa (bilder kommer såklart) ska hem till Fanny lite innan och fixa mej tillsammans med Fanny Moa och Sofie, ska bli kul. Det är väl det mest intressanta som har hänt de senaste dagarna haha. Har precis ätit och ligger nu i soffan och bara degar. Skulle igentligen hjälpa Niclas att flytta idag men var så trött imorse så jag skickade iväg Tobbe, grädde och Viktor att göra det istället.
Uppdaterar nog inte mera idag, men ska försöka att ta massa bilder ikväll och lägger upp det imon, puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards