emmafredriksson

Alla inlägg under november 2015

Av Emma fredriksson - 27 november 2015 14:45

Cha cha!
Kom hem för nån timma sedan och nu har jag precis slagit in det senaste julklapparna och räknat kvitton haha. Det blev en del idag, men är glad att vi var där lite efter öppning för när vi skulle hem var det proppat med folk. Jag ska snart ner i tvättstugan och sedan skaffa en vän. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 27 november 2015 09:40

Godmorgon!
Idag är det programdag i skolan vilket betyder att vi är lediga, så ska gå och göra iordning frukost så kommer mamma snart hit och äter med mig sen åker vi till allum och köper julklappar. Jag brukar alltid vara den som stress handlar dan innan jul typ men iår har jag bestämt mig för att idag ska jag ha fixat allt. Nu ska jag klä på mig och låsa upp dörren tills mamma kommer. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 20 november 2015 16:33

Hejhej!
Just nu sitter jag och viker strumpor, Det tog mig en vecka om inte mer att ta upp den nytvättade tvätten ur tvättkorgen och nu helt plötsligt så måste man tvätta igen. Trodde inte att man behövde tvätta så ofta när man bara är två, men tydligen hade jag fel. Idag har jag varit i kviberg med min klass och spelat boccia med särskolan, efter det drog jag med mig Amanda till stan och köpte onödiga saker. Sedan tog jag bussen till gråbo för att handla till maten som jag snart ska börja med. Ikväll ska dom flesta till Basic så tänkte ta hit lite sällskap tills dom är tillbaka. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 18 november 2015 14:03

Hallu!
Kom precis hem till mamma och väntar på att Arvid ska komma. Jag jobbar idag från 16-20 så blir bara en liten stund. Men eftersom att jag endå är här så funderar jag på att ta en snabbdusch för ikväll blir det bakning på schemat. Vi hörs!

-

Av Emma fredriksson - 16 november 2015 21:47

Cho cho!
Det var ett tag sedan. Sitter och kollar på kvällens avsnitt av Big brother just nu. Idag efter skolan hat jag bara legat hemma och kollat film med älsklingen. Imorgon blir det skola till 15.00 sedan ska jag jobba tisdag och onsdag från 16.00 Och på torsdag får vi besök av en Tobbe känner så blir nog en bak kväll imorgon eller på onsdag. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 12 november 2015 12:13

Halloo!
Har pedagogiskt ledarskap nu men satte Amanda i arbete så jag kunde blogga. Slutar 16.20 idag sedan har vi boka våran första tvättid idag så vi ska tvätta hemma. Sedan blir det hemmagjord Thai till middag. Jag har börjat tänka mer och mer på tatueringar, jag vill endå skaffa en. Så vem vet, jag ska bara skaffa mig lite mer mod och ett säkert tatueringsval. Imorgon är det fredag och allt jag bakade i fredags förra veckan är slut så om jag inte hittar på något annat så kanske jag ska köra på en bakdag imorgon igen. Annars har jag inga planer. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 9 november 2015 08:14

Ligger i soffan och väntar in tiden, ska ta bussen om typ en timma till gråbo och tandläkaren. Idag är det måndag och en sen skoldag, slutar 16.20 Efter skolan har jag inga planer. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 6 november 2015 10:15

Som jag har längtat efter den här dagen! Jag slutar skolan 12 sen ska jag och mamma åka till sjukgymnasten sedan vidare till vimpeln och byta en lampa, sedan var väl planerna att åka hem och baka någonting. Ikväll är planerna oklara, men troligen åker jag på bio med Niclas Tobbe och Marika. Vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards