emmafredriksson

Alla inlägg under augusti 2013

...

Av Emma fredriksson - 24 augusti 2013 11:54

Hallu!
Har precis duchat och nu ligger jag i min säng och känner att jag bara har lust att ligga här hela dan å sova...

Av Emma fredriksson - 23 augusti 2013 17:26

Hallu!
Hade Skolfoto idag kände att det kanske inte blev sådär jätte bra menmen. Sen efter det så åkte jag med mamma till klädkällaren en snabbis och sen hämtade upp Adam på nereby. Ska nog ta en dusch om en stund ifall jag hinner innan Hanna kommer, vi ska göra lite tester på datan inför moppe kortet å grejer.och ikväll så blir det "party" ute eller nåt som vanligt... Haha, men Uppdaterar kanske senare lr nåt om jag har något att skriva pösss!

Av Emma fredriksson - 12 augusti 2013 13:38

Här kommer en bildbomb med en massa bilder ifrån mitt sommarlov,
Men dom är inte i årdning

Av Emma fredriksson - 5 augusti 2013 15:36

Hejhej!
Sitter i en bil nu med älsklingen och hans arbets kollega eller vad man ska säga hehe.Vi ska till Marstrand nu tror jag att det var o åka på en jätte stor segel båt som nån på hans jobb ägde så det ska bli kul :) jag vet att jag typ aldrig bloggar längre men har inget att blogga om så aa det får väl bli såhär *kuul* -.- menmen kommer nog lite bilder senare ifrån seglingen ha det bra sålänge pösspöss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards