emmafredriksson

Alla inlägg under april 2014

Av Emma fredriksson - 30 april 2014 14:20

Heej!
Är faktist på jättebra humör idag. Det började med att jag började skolan sent och vaknade upp till tre söta hundar då nikki kom på besök hihi. Sen fick jag in alla pengar inför skoltröjan, så den kom och alla blev glada och nöjda. Sen är det ju Valborg idag ochså, och det gillar vi + att vi är lediga länge ochså haha. Så idag är jag glad ;) Kom väl hem till två eller något, och sen dess har jag bara legat i soffan och kollat bloggar och lite så. Ikväll blir det att vara fin fin med klänning och grejer. Ska nog fixa lite naglar ochså. Men hör av mig senare när jag har något mer intressant att säga och aa pusss!

-

Av Emma fredriksson - 29 april 2014 21:33

Ligger i sängen nu och har precis fått igår Tobbes gammla dator så ska väl kolla något på den och sen sova. Har inte hänt så mycket sen sist, åkte hem till kricko ett tag och kom hem för 20 min sen eller något. Imorgon blir det skola igen till kvart i 2 sen hem och förbereda lite inför kvällen puss!

Av Emma fredriksson - 29 april 2014 18:12

Hallu!
Kom precis in har varit ute med hundarna och sen lekt lite med grannens bebis. Så ska väl strax äta haha. Blev lite sent idag för åt jordgubbar och nutella vid 4 så var liksom mätt haha. Nä men ska bada diva nu, den nya hunden. Och sen kolla på hundkläder på datan (a) men har väl inte så mycket mer att säga. Kan höra av mig senare puss!

Av Emma fredriksson - 28 april 2014 18:14

Ska kanske test att ha en ny hund. Visst Noomi ska ju vara kvar, men blev lite kris på andra håll ochså. Det var hon som Noomi kom ifrån från början som ringde och frågade, så blir nog att testa iallafall.
Visste är den söt!

-

Av Emma fredriksson - 28 april 2014 15:41

Heej!
Kom hem från skolan för ett tag sen och ska käka lite nu och sen vänta på att mormor ska svara så kanske det blir att åka till havet och bli brun idag ;) så får väl se, annars blir det väl endå att vara ute i det fina vädret. Älska sommar! Menmen ville väl mest bara säga hej. Hör av mig senare när jag har något att säga haha puss!

Av Emma fredriksson - 27 april 2014 21:09

Hej!
Min mobil fick sig ett ryck förrut och bara sten dog och vägrade ta laddan, den håller typ på att gå sönder. så tänkte bara lägga upp bilder ifrån gårdagen och lite så. Som sagt så var vi ju på ön från igår tills idag. Gick upp tidigt imorse och åkte hem till klockan 11 nånting tror jag. Då blev det bara raka vägen hem och lämna packningen och sen till thaien och käka frukost ;) Men har väl inte så mycket att säga. Bilderna talar för sig själva. Ska sova snart ochså så blir inget mer inlägg idag tyvärr, men om inte min mobil lägger av helt så ska jag försöka att bli bättre på att uppdatera, puss!

Av Emma fredriksson - 26 april 2014 22:08

Hej!

får bli en snabb uppdatering.  Skriver ifrån sofies telefon för Mutt internet är slut.... Menmen bara så att ni vet så sitter jag nu på en öde ö i mjörn och har det trevligt framför en brasa med gott folk. Kände bara för att säga det haha. Nej men jag hör av mig imorgon och laddar upp lite bilder och så också, pusspuss  

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards