emmafredriksson

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma fredriksson - 31 januari 2013 15:29

Hallu!
Kom precis hem till Tobbe så ligger och värmer mig i hans säng. Om ett tag blir det att dra hem till mig för ska ducha e helt äcklig känner jag och sen har vi inget annat planerat, kanske hittar lite kompisar eller bara ligger inne och Gosar.
Igår fick nomi lite nya kläder och nytt koppel och ett par skor och strumpor så kommer bilder på det senare.
Hejdå<3

Av Emma fredriksson - 31 januari 2013 15:25

Av Emma fredriksson - 31 januari 2013 11:51

Hallu!
Sitter och har matte prov så får bli ett snabbt inlägg ;)
E rätt ireterad på en lärare oxå fan jag hatar han!
Så e inte på det bästa humöret idag iaf.
Igår var jag i skolan till typ fem haha för jag och Sofie skulle baka kladdkaka och det gick sådär haha det var choklad lite överallt som jag fick ta idag -.- men allt e Sebastians fel haha. Men aja bloggar senare pusss<3

Av Emma fredriksson - 30 januari 2013 17:34

Av Emma fredriksson - 29 januari 2013 14:40

Hallååå!
Sitter i skolan och ska ha SO e as pigg för en gångs skull hihi.
Idag efter skolan ska jag leka med Sofie, var länge sen nu har saknat min homie :*
Det blir nog film och bara dega, men om vi orkar så blir det trääännaa (y)
Men ska återgå till SO:N nu så inte Fredrik blir arg hihi pussss<3

Av Emma fredriksson - 27 januari 2013 19:27

Hej!

förlåt för jätte dåligt bloggande på senaste tiden men har inte haft något att skriva och har helt enkelt glömt av det... men ska värkligen bättra mig nu. 

Ligger iallafall och gosar med älsklingen framför tvn och ska strax sätta på en film  


Och i går var jag på 18års fest för Linus i gunnilse.

Det började bra men alla var tvungna att dra vid 12 för allt sepa över. Så jag,tobbe,veronika och nikita drog hem till nikita ett tag sen åkte jag och tobbe hem till honom (fan va gött jag sov inatt asso)

men ska sätta på en film nu och vara lite social med älsklingen

pusss  

 


Av Emma fredriksson - 24 januari 2013 09:49

Hejsan!
Sitter och lyssnar musik och pluggar no med Fanny. Idag efter skolan blir det att träffa älsklingen, har inga andra planer så får se vart dagen leder mig bloggar senare pusss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards