emmafredriksson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emma fredriksson - 29 oktober 2013 14:05

Min granne kom och knackade på för en stund sen och undrade om vi ville passa delas valp i några timmar medans dem skulle bort så nu har jag två små gosiga hundar hemma som river runt i huset 

                                                          

Av Emma fredriksson - 29 oktober 2013 10:56

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2013 13:52

Hejhej!
Ligger i sängen och kollar på när älsklingen spelar GTA så passar på att blogga lite. Idag har jag inte gjort mer än att ha ätit och duschat så funderar på om man kanske ska gå å äta igen för att ha något att göra haha. eller bara ligga här en stund till och sen borsta håret. Nu är det ju ingen skola imon så frågan e ju vad man ska hitta på hela dagen och natten :p men det kommer väl förmodligen att regna och då blir det kanske att ligga och mysa med älsklingen istället han ska ju jobba imon så då blir det sova vid typ 10 ;) nej men jag har faktist ingen koll på nåt just nu haha, så bloggar senare om mina planer om jag nu har några puss puss ;)

Bjuder på några söta bilder ifrån igår på mig och Hanna

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2013 13:40

~

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2013 00:29

Hallue!
Sitter hemma hos Niclas i hans säng med Hanna och Sofie, och Tobbe och Nicke ligger och sover i hans soffa haha. Så har ingen aning om när jag ska hem om jag ens kommer hem haha, men det löser sej nog. Annars har det inte hänt något speciellt idag sen jag bloggade senast :p bloggar mera imon pusshej!

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2013 00:26

Det jag köpte igår.
2 bh:ar ifrån hm
Svarta byxor ifrån hm tror jag haha
En tröja ifrån Ginaticot

Av Emma fredriksson - 26 oktober 2013 17:43

Av Emma fredriksson - 26 oktober 2013 17:41

Hallu!
Sitter hemma hos älsklingen och är precis hemkomna ifrån allum han har köpt iPhone 5c och lite kläder.
Vill ochså ha ny telefon men får inte för har bara haft min ett år så härdanefter blir det att sno tobbes telefon Och bara gå runt och gråta eller nåt haha hejdå.

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards