emmafredriksson

Alla inlägg under januari 2015

Av Emma fredriksson - 20 januari 2015 10:00

   

       

varför var man så söt förr? Dessa bilderna är ifrån 2012. Inte konstigt att jag fick min livs kärlek det året


Av Emma fredriksson - 16 januari 2015 14:39

hejhej!

ikväll ska jag och älsklingen bara vara hemma och ta det lungt. jag hade tänkt att vara ny duschad och ha på mig en gosig one peace. innan vi åker hem till honom så blir det pizza. det känns som om det var jätte längesedan man bara var hemma och tog det lungt. så det ska bli skönt.


har inget annat att dela med mig av direkt. kom hem från skolan nyss har bara hunnit trycka i mig några nutella mackor och ett glas mjölk hihi. 

 

Av Emma fredriksson - 15 januari 2015 12:08

jag vill åka till Karibien. Så himla fint och känns bara så perfekt!

Av Emma fredriksson - 15 januari 2015 12:06

hej, har lunch rast nu så sitter och väntar på att lektionen ska börja. Min morgon var väldigt jobbig. Våran svenska lärare är inte här denna veckan så vi skulle ha matte istället och så fick jag för mig att jag började 8.45 men egentligen var det 9.45 Så jag gick upp vid halv 8 och stressade så att jag till och med missade 8 bussen och jag vet inte varför men jag fick för mig att kolla Facebook och då fick jag reda på att det var 2 timmar kvar tills jag började..
Så när jag kommer hem ska jag sova ikapp det och äta nutella rullar.

Av Emma fredriksson - 14 januari 2015 16:33

Hej! Kom hem från skolan för en stund sedan och är utsvulten. Jag berättade ju för er igår om att jag hade sett något på Facebook som jag skulle baka, och tro det eller ej jag gjorde det. Och det blev as gott. Nu är klockan så mycket så blir väl i stort sett bara att äta, och vara ute en stund och sen nana.. Men det är bra för det slutade jätte spännande i SOA igår så det ser jag fram emot. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 13 januari 2015 14:58

hejhej!

sitter på min sista lektion nu. ska bara ha klassråd och där säger man inte så mycket så med lite tur kan jag sluta så att jag hinner med 08 bussen hem. såg nyss en video på facebook med något jätte gott som jag ska göra sedan, det hette typ fattiga riddare eller något fast med nutella  

så det ska jag göra när jag kommer hem. sen ska jag duscha och äta middag och antagligen dra ut och inte göra något speciellt som vadligt haha. puss

 

Av Emma fredriksson - 8 januari 2015 16:21

hejhej!
Förlåt för att jag suger röv men det går liksom inte att hjälpa..
Idag var det den första skoldagen efter lovet. Hade ju helst skippat den.
Gick upp med Tobbe imorse vid 6 för att vara vaken och komma i tid för har vänt dygnet helt. Just nu ligger jag i soffan och bara vilar haha, denna dagen tog hårt på mig. Ska snart gå ut i köket och hjälpa mamma med maten sen ska jag duscha och se SOA.
Har fört över alla mina bilder på ett USB så får bli en bög bild pusspuss!

Av Emma fredriksson - 2 januari 2015 17:40

Hejhej!
Just nu ligger jag i manges säng och spelar Sims, och har gjort det ändå sedan typ 2 haha. Jag Tröttnade spela för typ en halvtimma sen så tänkte berätta lite kort om min nyår. Innan tolvslaget var vi hemma hos Fanny några stycken, sen vid tolvslaget gick vi bort till en stor gräsplan och skjöt raketer och pussades hihi. Sedan gick jag och mötte upp mamma och sen hem till Fanny i någon timma igen tills vi bestämde oss för att åka på en fest i tollered. Kom hem för sent än vad jag orkade med igentligen men sov ikapp det dagen efter.. Idag vet jag inte vad jag ska göra, har inga planer så uppdaterar imorgon eller något, jag ska försöka att bli bättre på det med bloggandet nu efter nyår hade jag tänkt... Pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards