emmafredriksson

Alla inlägg under december 2012

Av Emma fredriksson - 31 december 2012 17:26

Hejsan!

då var det nyår igen, detta året känns ha gått hyfsat fort tycker jag men för mig har iaf denna dagen gått väldigt fort och jag känner att jag typ inte ha hunnit med någonting.

Vaknade utav att Adam kom in till mig och frågade om jag skulle med till Lerum och köpa raketer,så drog jag på mig min onepiece osminkad och äcklig haha, sen när jag kom hem så kom Tobbe så tänkte jag att jag kunde gå igenom duchen men nej då ska man ut med hunden sen var det göra rent hamster-buren och sen dammsuga efter sig sen innan jag skulle in i duchen så skulle jag gå och hämta extra stolar för att det kommer lite folk hit hem och sen gå ut med hunden igen så det enda jag hör är bara EMMA EMMA EMMA EMMA kan du göra det och det -.- HELVETE nä så nu skiter jag i allt känner mig as äcklig och SKA in i duchen så om jag inte bloggar mera idag så 

GOTT NYTT ÅR på er mina fina läsare puss 

     

  

Cp

Av Emma fredriksson - 29 december 2012 13:19

Hallu!
Mitt internet har varit helt Cp på senaste tiden ena stunden har jag internet och andra stunden inte men nu funkar det igen. Min jul har varit helt okej, jag fick en vovve den 22 december utav min pappa kan man väl säga. Hon heter nomi :) så jag e väldigt nöjd med det. Men iaf nu ligger jag i soffan och väntar på Tobbe min syster och Arvid :) har faktist inga planer idag men får se vart den leder mig bloggar senare puss<3

Ps. Saknar dig Sofie<3

Av Emma fredriksson - 19 december 2012 12:19

Ja min spegel är jättesmutsig

Av Emma fredriksson - 19 december 2012 11:36

Hallu nu är det äntligen jul lov!

kom nyss hem,sitter och äter o så, sen blir det snart att dra till allum med adam och mamma.

jag säger bara HELVETE för mina betyg och för allt FAN , ska bättra mej rejält till nästa termin asso!

åååh!. aja kul att läsa om hur grinig jag är, nä men uppdaterar när jag är i allum istället pusss  

 




Av Emma fredriksson - 15 december 2012 14:07

Av Emma fredriksson - 15 december 2012 11:46

Hallu!
Vaknade runt 10 idag för att jag inte kunde andas, börjar bli förkyld :( ..
Sen har jg och mormor bakat sedan dess med julmusik och det snöar här (y) sen blir det att klä granen här och pynta med tomtar och grejer ;)
Hör av mig då pusss<3

Av Emma fredriksson - 15 december 2012 00:04

Hej!
Sitter i bilen nu påväg o ska hämta Adam som har varit på disco i Lerum ;) sen hem till mormor. Idag har jag varit med Tobbe och Alpe hela dan, hatar bara att lämna gråbo ibland men får la hoppas på en bra helg iaf :) hör av mig senare eller något pusspuss<3

Bjuder på bilder ifrån dagen jag och Tobbe var barnvakt åt arvid<3<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards