emmafredriksson

Alla inlägg under september 2013

Av Emma fredriksson - 29 september 2013 14:38

Hallu!
Ligger i soffan och kollar på icarly med älsklingen men han ska dra hem nu och hjälpa sin pappa. Och då passar jag på att plugga lite inför imon. Jag ska övningsköra imon och hoppas på att jag klarar det! NEJ jag har inte tagit tag i det än... Men så ere imon som sagt klockan 3 ska jag vara redo, så det e bara att hålla tummarna och inte vara så ultra nervös haha ja jag e lite mesig :p menmen måste sätta igång nu då så att jag kan gå ut och få lite luft sen.
Pusspuss!!

Av Emma fredriksson - 29 september 2013 12:29

Godmorgon eller midda eller vad man nu säger, bloggade inte om gårkvällens planer för jag hade inga planer..jag satt med janina Och Tony på vallen och hade det trevligt medans några andra bestämde sej för att åka in till stan vid 12. Aja det var värkligen sjukt kallt igår/natt fyf*n alltså. Men somnade gött och vaknade ännu goare.Så får väl se vad som händer idag då, äta frukost ska jag göra nu iaf för Annars svälter jag haha.
pusshej!

Av Emma fredriksson - 28 september 2013 15:10

Hallu!
Sitter i bilen ska snart hem till Tobbe igen, han var å köpte ny färg till hans moppe. Han ska göra den svart och hans pappa skulle handla. Menmen idag händer det väl inte så mycket heller, händer aldrig någonting längre i gråbo, man blir ju trött! Jaja men jag bloggar senare om kvällens planer osv.. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 28 september 2013 10:47

Godmorgon!
Tobbe drog till basic i gårkväll så träffa Sofie och Hanna och gick runt halva gråbo typ, för finns ju inget att göra i denna hålan. Och idag skulle vi ju igentligen till Ullared men Tobbe vaknade inte när hans bror ringde osv.. Vi skulle åkt vid 7 !!!!! Haha. Vetinte om vi äter frukost hemma eller på campino, det väljer Tobbe men det blir nog att ligga och dega i sängen ett tag till iaf klockan e ju Inge ens 11 än ;p

~

Av Emma fredriksson - 27 september 2013 22:39

Hii hii!
Sitter i Kevins bil med lite folk och väntar på att Sofie ska komma ner till gråbo. Har inga speciella planer inför kvällen, men ska till Ullared med Tobbe,hans bror och hans brors flickvän imon, så det ska bli trevligt men endå lite pinigt Thihi. Menmen vet inte om det blir några fler inlägg idag för skriver bara en massa meningslöst så aa HEJDÅ.
Bjuder på en gammal söt bild*

Av Emma fredriksson - 27 september 2013 15:12

Hejhej!
Kom precis hem ifrån skolan, har haft musik i stort sett hela dagen. Och är på jätte bra humör nästan lite för bra. Väntar på att mammi ska komma hem så att vi kan snacka lite och sen kanske åka nån stans menmen bjuder på lite bilder ifrån dagen och så bloggar jag senare pösspöss !

-

Av Emma fredriksson - 26 september 2013 19:23

Hallue!
Kom typ precis ut ifrån duchen, och ska lägga mig i soffan och mysa med noomsisen hade jag tänkt. Idag efter skolan så åkte jag ganska direkt till gymmet och gymma ca.1 timma, och sen kom jag hem och åt jätte god mat och sen gick jag in i duchen, kollade lite fb och nu e ligger jag i soffan..
Hade studiedag igår och gjorde inte något speciellt. Var med Hanna och alona först ett tag och sen drog jag med Sofie ner till gråbo och gjorde typ inget då heller, så så har mina två dagar sett ut haha. Nu väntar jag bara på älsklingen som har varit och köpt ny moppe IGEN...... Jaja men vi hörs puss puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards