emmafredriksson

Alla inlägg under december 2016

Av Emma fredriksson - 13 december 2016 19:00

Men herregud hur kan jag har glömt att berätta om den stora dagen den 3/12??? Min mormor och morfar firade 50 år som gifta och det firade vi såklart med något alldeles extra. Vi lurade med dom på M/S trubaduren. Det är en båt med livemusik och god mat. Båten åker runt inne i Göteborg. Dom blev jätte nöjda och glada efter kvällen och det kändes så bra att få göra det. Jag och mamma började redan planera detta i februari då vi verkligen ville få det gjort. Det var så roligt att se dom så lyckliga och nöjda! Jag kände bara för att dela med mig av detta, så låter jag bilderna tala för sig själva

Av Emma fredriksson - 13 december 2016 18:50

Hallu!
Har precis ätit tacos och ska efter att ha vikit klart tvätten och satt igång en ny maskin krypa ner i soffan med bae. Idag är Kerstin på äventyr igen. Hon smet ut klockan sex imorse när vi skulle till jobbet och praktiken. Sedan har hon inte kommit hem efter det :/ men efter förra gången så känns det faktist helt okej, hon är säkert bara ute och upptäcker och kommer hem senare ikväll. Imorgon är det onsdag och den ska jag spendera på praktiken som vanligt och skola efter det. Senare emot kvällen åker jag med Tobbe och hans familj till jul på Liseberg. Ska bli jättemysigt, jag har faktist undrat när man ska ta dig dit men så fick vi en förfrågan igår och det var inga tvivel om att säga nej. Nu ska jag återgå till tvätten. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 10 december 2016 19:09

Jag har länge sagt att jag ska beställa min studentmössa. Jag menar jag designade den endå för tre år sedan hahah och nu har jag den framför mig och det enda jag behöver göra är att trycka på BESTÄLL men det har tagit mig typ tre veckor att trycka på denna knappen av någon konstig anledning men nu är det gjort. Hoppas att den blir lika perfekt som jag föreställt mig. Mössan beräknas vara hos mig den sista januari. jag är så förväntansfull :D just nu ligger jag i soffan och har nyss sett färdigt på en film. Så nu blir det vidare till badrummet för att fixa till sig lite inför kvällen. Vi hörs!!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards