emmafredriksson

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma fredriksson - 22 februari 2012 22:43

Hejhej, <3

Idag har jag varigt i skolan och efter det var jag med hanna vi mötte Grädde,Offe och Adrian och dom en snabbis sen gick jag och Hanna hem till mej så duchade jag snabbt och sen så tog vi bussen ,jag skulle möta upp Sofie och Hanna skulle hem.Sen så åkte jag och Sofie hem till min pappa fast han var inte hemma jag skulle kolla ifall min moppe funkade för då hadde åkt med den till gråbo och haft den där men så var det ngt så att det gick inte så var vi inne hos han ett litet tag XD,och sen tog vi bussen till gråbo och handlade lite i bonum och sen tog vi bussen hem till Sofie så var vi där och åt osv..,och sen så  efter ett litet tag kom mamma och hämtade mej där hehe ...,och nu har jag varigt hemma ett tag och suttigt vid facebook och tv:n ,men nu blir det nog bara tv ett tag,och imorgon blir det nog ochså Sofie kan jag tro hehe ;) <3 

men det var nog allt jag skriver mera imon <3

puss o kram skummbanan XD <3


Hanna:)

  

Sofie :)


     

Jag :)

    

Av Emma fredriksson - 21 februari 2012 23:04

hejhej,


Jag har sovigt hos Sofie i några dagar nu och inte haft tillgång till datan tyvärr men nu kan jag blogga igen,


Idag har jag varigt i skolan och sen vart med Grädde,Robert,Hanna och Eddie en snabbis ;) . Sen åkte jag hem till Sofie som vandligt typ XD .

I den helgen som var så va jag med Moa,Sofie,robert,Hanna,Eddie och,Grädde ett tag sen var jag med bara Moa och Sofie ..,vi var i gråbo men när det bara var jag,Sofie och Moa så var vi oxå lite i lerum jag minns inte så mkt XD,men jag minns i alla fall att jag har sovigt över hos Sofie i några dagar nu ...,och igår skulle vi dygna för att komma i tid till skolan för vi gick inte till skolan i måndags..,men så skulle ju såklart Sofie "vila" och så ställde hon klockan på några munuter och sen om och om igen xd  ( Så söt e du Sofie :P ) ,så att till slut så typ somnade vi ..,

och i förrgår så var jag med Sofie,Grädde o Offe ..,och sen efter ett tag så kom Hanna oxå (tack och lov haha xd ).,Men nu så sitter jag och kollar på tv och har precis tagigt ett fotbad ,det blir nu tv och facebook,

Som vandligt,sen pratade jag med Moa i telefon förrut så jag och hon skall gå på bio på fredag+ att jag och Sofie kanske skall gå på bio på söndag oxå och på lördag blir det horse show med mamma och lillebror ;) <3


Alla vi plus Moa :) <3

 

Moa :D <3

   

Jag och Sofie :D <3

   

...,Och sööta jag på bussen XD

    

Av Emma fredriksson - 16 februari 2012 16:00

Hejhej :)

Idag vaknade jag utav att Enya och Lilly var här så att vi spelade lite data och

sen ringde Alona mej så att hon kom ochså hit ,men nu har hon gått hem o jag skall 

gå och träffa Sofie om en stund .,Så vi får se vad som händer.Men jag hadde inte så mkt intresangt att skriva om nu så jag skriver sen ikväll igen om allt som har hänt XD..., <3

hejdå :) <3


Av Emma fredriksson - 16 februari 2012 00:15

Hejhej ,!

Idag har jag varigt på laserdome med Hanna och Nadja,Hanna sov hos mej inatt,och sen

så har jag inte gjort så mkt ,jag kom nyss hem efter att ha varigt först med bara Sofie

och sen med Grädde,Offe och Eddi. Först när det bara var jag och Sofie så var vi hemma hos Sofie en stund,och sen så gick vi till gråbo och mötte Johannes en snabbis osv.,Sen gick vi hem till Eddi

och träffade alla, jag och Sofie städade lite efter gårdagen hemma hos Eddie för att vi inte hadde något att göra och Eddi och Offe var ute och fixade med någon moppe ,och Grädde satt och spelade lite XD.Men så nu blir det tv och sen sova ;) . Har inte så mkt intresangta saker att skriva om men det händer så mkt saker längre, hehe :P .

hejdoo <3 



Sofie <3

  

Jag <3

  

Hanna <3

 

Av Emma fredriksson - 14 februari 2012 00:12

   hejhej :)


Idag vaknade jag vid halv ett,Isabella sov hos mej och sen efter att vi hadde vaknat

så gick vi ner och gjorde frukost sen gick vi upp och kollade på tv en stund sen typ

satt vi vid datan osv..., Vi har inte gjort så mkt idag heller ,vi har inte varigt ute på hela dagen så

vi har gått här hemma hos mej helt osminkade i  typ "nattkläder" hela dagen XD.,

Men sen vid typ halv tio på kvällen så skulle Isabella hem så vi körde henne hem och sen så

åkte jag och mamma till hulan och handlade lite smått och gott idag fick det bli lite polly,risen och

gott & blandat. Imorgon är det alla hjärtans dag och jag vet inte riktigt vad som händer jag har inget spesiellt planerat i alla fall,( Jag och kevin har vaigt tsm i en månad imon ochså så jag vet inte om jag skall vara med han imon kanske ...,) Men vi får se .,Men det var nog allt hejdoo :)  <3

    

 


Isabella :)

 

Jag :)

 


 


Av Emma fredriksson - 12 februari 2012 00:01

hejhej :) 

Nu är det spotlov äntligen,på onsdag skall jag med Nadja och Hanna på laserdome men annars så har jag inget planerat inför restan utav lovet.,Isabella skall sova hos mej inatt,förrut så var vi i nordstan någon timma eller något det var ju melodifestivalen idag och den spelades in i Skandinavium i gbg.Ulrik Munther var med och han gick direkt till globen.Igår var jag i nordstan med Isabella och Olivia och träffade Ulrik Munther jag fick hans autograf och skiva och en kram hehe.,Sen sprang jag,Isabella och Olivia efter hans bil och så bara skrattde han och tyckte vi var jätte söta/roliga XD.Sen i förrgår tror jag det var då var jag med Sofie och så skulle vi till Nordstan för att sen gå till mc donalds och köpa hamburgare XD.,Och sen på bussen tillbaka så somnade vi så vi hamnade mitt i sjövik ,men så gick vi hem till min pappa det var inte så långt sen så fick mamma komma och hämta oss och köra oss till Sofie osv...,

Och imon så skall jag antingen fortsätta att vara med Isabella eller vara med Kevin och Adam :) . Men nu så blir det nog facebook och Musik som gäller ett tag och vara social emot Isabella dåhe förståss ,! ;) <3

hejdå och godnatt <3 


Isabella :)

  

Jag :)

  

Sofie :)

 

Av Emma fredriksson - 4 februari 2012 22:56

hejhej,

Idag vaknade jag idag halv elva eller elva och efter typ en kvart efter att jag hadde vaknat så

kom Kevin och Johannes så att jag gick och gjorde i årdning mej osv..,sen så nu lite senare vid typ fem

tiden så gick jag och Adam först till lilla kiosken och köpte mat och sen så gick vi till gården och spelade

biljard med Kevin,Johannes och Elias och kollade på osv..,Sen vid åtta tiden så gick jag och Adam hem och så kollade

jag och Adam och Mamma på melodifestuvalen och åt lite gott och så .Jag gillade Dead by april och Sean banan  fast Sean Banan tog jag inte så seröst  XD.,Men Sean Banan kom till andra chansen och Dead by april kom till globen det blev jag i alla fall nöjd med .Sen så blir det facebook och tv som andligt tror jag.Jag skall väl vara med Adam och Kevin och dom imon ochså kan jag gissa ;) .

Men det var allt hejdå och godnatt <3


Adam och jag :) <3

  



Av Emma fredriksson - 3 februari 2012 11:36

hejhej,

nu är jag tillbaka ifrån min bloggpaus.Ni kanske har märkt att jag inte har skrivigt någonting på länge men det beror på min lilla bloggpaus,för jag hadde ingenting att skriva så det var bara därför som jag slutade skriva ;) ..,Men nu är jag tillbaka igen.


I förrgår till igår sov jag hos sofie och så har jag varigt med Eddi,Offe,Grädde,Viktor och Sofie och dom båda dagarna och sen igår så försov jag och Sofie oss så att vi vaknade elva och vi struntade i skolan och sen idag så försov jag mej till elva igen men det konstigaste var var att dom typ inte brydde sej när jag inte kom til skolan igår och sen idag så ringde det på telefonen och då var dom typ döttsoroliga för mej . Men sen kom Adam hem inatt typ han har varigt och åkt skidor i sälen eller vad det var och sen typ brytigt tummen eller ngt så han och mamma är på sjukhuset.och jag sitter här i min ensamhet och äter marabou-kakor och kollar på tv hehe XD. Och så är det Melodifestuvalen som drar igång imon ochså ;) .(Danny och Ulrik Munther skall vara med.,Jag och Isabella

var ochså på drottningtorget i göteborg någon dag förra veckan eller ngt och träffade Timbaktu,Danny,Tove Styrke och Ulrik Munther och dom,så var det ett jävla peddo där eller ngt som vi anmälde sen så fick vi komma in på vip platserna och så bara för att vi inte kunde komma in igen till där vi stog och så vi var där när några utav kändisarna kom ut ifrån att ha uppträdigt,! ;).

Men detta var nog allt

Hejdoo :) <3

    

Sofie :) <3

    


Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards