emmafredriksson

Alla inlägg under februari 2014

Av Emma fredriksson - 28 februari 2014 18:50

Av Emma fredriksson - 28 februari 2014 18:49

Hej på er!
Har precis fixat klart mig, och väntar nu in älsklingen för att se vart vi ska vara och göra och lite så. Och sen blir det sätta på alarmet tidigt.. Men det ska endå bli kul imon! Bara jag mamma och Adam. Det börjar nio, så ska väl vara där vid halv eller något, så får hoppas på det bästa och att man kanske fyndar något på mässan ;) men uppdaterar senare eller imorgon när jag är påväg puss :)

Av Emma fredriksson - 28 februari 2014 13:30

Av Emma fredriksson - 28 februari 2014 13:25

Hallu!
Känner mig inte sådär jätte taggad på livet idag. Är skit trött och misslyckades nog på kemi provet imorse oxå. Så nä, menmen slutade 12 idag för är långkonferans så ska hjälpa mamma klart i tvättstugan och sen ska ja med mamma och Adam till stan för Adam ska fixa ID kort.
IMON är det ju horse show och ska tydligen upp halv 8 imon på MORGONEN?!?! Så blir ingen ute helg för mig i helgen då kan man väl säga. Har väl inga direkta planer inför ikväll men får se vad som händer och hoppas på lite kul ett tag iallafall. Skriver sen när jag har snackat med Tobbe och Sofie och lite så om kvällen för har haft tankar lite upp och ner om idag pusspuss!

Av Emma fredriksson - 27 februari 2014 18:59

Hejsan!
Sitter i soffan nu och har precis ätit en jättegod taco paj. Ska värma mig lite nu och sen se vad som händer, ifall man ska ut eller vad man ska göra. Vill ha tillbaka mitt internet nu så man kan kolla på weeds. Det slutade jätte spännande sist. Men men har väl inte så mycket mer att säga. Skriver sen om det händer något pusspuss!

Av Emma fredriksson - 27 februari 2014 18:48

Vet att jag har väldigt fin och otallig spegel ;)

-

Av Emma fredriksson - 27 februari 2014 14:07

Har en kost rast nu. Sen ska jag har svensk/engelska, sen blir det raka vägen till gymmet. Så bloggar efter det puss!

Av Emma fredriksson - 26 februari 2014 20:44

Heej!
Detta blir sista inlägget, orkar inte med mitt internet mer..
Ligger i soffan nu och gossar med mina gosis och väntar bara in att klockan ska bli 9. Har bakat kladdkaka och chokladmuffins som vi ska ha och mysa med till efterlyst. Så ska strax gå ut och hämta in älsklingen och lägga mej i soffan för en timma igen och sen gå upp och nana. Men ville väl mest bara säga hej och godnatt, så godnatt På er!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards