emmafredriksson

Alla inlägg under juni 2016

Av Emma fredriksson - 30 juni 2016 22:54

Hejhej!
Ska alldeles strax gå och sova men tänkte slänga in ett inlägg när jag endå har wi-fi. Mitt internet har varit slut i flera dagar och jag har faktist haft tankarna på att blogga men jag har igentligen ingenting att skylla på.
Jag tänker vara lite hemlighetsfull och inte berätta vad jag gjorde i förmiddags med vid 6 tiden mötte jag iallafall upp Amanda i stan för att äta men slutade med att vi åt en cheese burgare på burger king och schoppade klänningar till mig hahah. Eftersom att jag åker om 9 dagar så måste jag börja förbereda mig och införskaffa det jag inte har till resan. Är super taggad nu men sammtidigt redan nervös haha. Vi hörs nån annan dag. Pusspuss

Av Emma fredriksson - 30 juni 2016 22:28

I tisdags flyttade vi ut våra sista saker från huset och skiljdes där med från Viktor :(
Så nu är vi tillbaka på ruta ett igen. Det behöver inte vara dåligt med att flytta hem igen men samtidigt är det tråkigt då vi vet att vi klarar oss själva. Jag tycker det är skönt på ett sätt men jag tror samtidigt att jag kommer bli lat. Man tar inte samma initiativ till att tex laga mat eller städa, vilket jag även kan tycka är skönt. Så nu gäller det bara att fortsätta vara aktiv och låta det rulla, så får vi se vart vi hamnar, när vi hamnar. Vi vet ju iallafall att vi klar oss själva nu ifall man får ett erbjudande.

Av Emma fredriksson - 15 juni 2016 16:26

Hallu!
Sitter på Thaien nu och har precis gjort massa standard saker jag alltid gör när jag jobbar. Tidigare idag har jag varit i Alingsås och förnyat mitt pass som förhoppningsvis kommer nästa vecka, för den 10e åker vi. Jag och Fanny bestämde oss för att åka ensamma då inga andra ville med. Vi ska till Rhodos. Och är borta en vecka, denna sommaren kommer bli superbra känns det som. Först midsommar och på midsommar drar vi ihop ett gäng till Halmstad, minns inte vad stället heter men det ligger iallafall i Halmstad. Sen åker vi till Rhodos 10e till 17e, sen fyller jag 18 och då blir vi oxå ett gäng som far på äventyr. Så nu är det bara för tiden att ticka. Sommaren kommer bli super!

Av Emma fredriksson - 5 juni 2016 18:07

Hallu!
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade er. Det har hänt en del sedan sist. I fredags var vi lediga för 3orna tog studenten, jag åkte dit med Sofie,Ylva,Fanny och fille för att se när offe sprang ut. Blev så jäkla taggad på student nu va, jag räknar ner dagar,timmar och veckor nästan haha. Senare på kvällen satt vi ett gäng vid stenbrottet ovh hade det mysigt med eld och gött köt. Igår tänkte vi att det skulle vata mysigt med en kväll ute men ju mer tiden gick desto kallare blev det. Idag har vi varit lite överallt. Och nu ska jag vila upp mig lite inför ikväll, känner på mig att detta kan bli en gryn kväll nu när det är ledigt även imon. Imorgon är det Sveriges nationaldag, då ska vi samla ett gäng och grilla hemma hos oss. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 1 juni 2016 15:05

En bild beskrivet mer än 1000 ord. Är ej sugen på att jobba nu men vad ska man göra. Vi hörs

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards