emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2014

Av Emma fredriksson - 31 mars 2014 21:52

Kom typ precis hem, har varit ute med offe och Tobbe en sväng. Och ska nana nu. Blev standard chokladmuffins förrut så bjuder på bilden istället för orkar inte skriva. Godnatt!

Av Emma fredriksson - 31 mars 2014 16:24

Jo men hej.
Sitter i bilen nu oh ha varit och hämtat Tobbe på jobbet. Blev väldigt sugen på att baka nu kännde jag, så ska kolla vad jag har oh göra något gott ;) efter skolan åkte jag hem och var hemma i nån kvart, sen åkte jag och träffa Soffe en stund på buss medans mamma handlade. Och nu sitter jag här och hungrar ihjäl haha, nä men mat är endå gott. Så ska nog vägen om affären igen och köpa nåt vi hade glömt till maten sen ska jag äta hihi puss!

Bilderna är ifrån we heart it*

Av Emma fredriksson - 30 mars 2014 22:10

Hej!
Ligger i sängen nu och ska strax sova. Filmen var grym, Så den rekommenderar jag verkligen! Har inget speciellt att säga så ska vara tyst och sova haha. Godnatt

Av Emma fredriksson - 30 mars 2014 17:02

Hej!
Sitter i bilen nu påväg till stan, ska på bio med mamma Tobbe och Adam oh se need for speed. Ja, vi ska på bio när det är sommar värme. Men hade inget bättre för oss. Imorse när vi vaknade blev vi så sugna på räkmacka och lailas hade stängt så jag och Tobbe drog till Lerum för att hitta en haha. Men nej det var svindyrt och såg inte så gott ut heller. Lailas äger!! Deras räkmackor<3<3 nä men så det fick bli en pizza på Ferrari istället. Och sen hann vi inte mer än hem förens vi var tvungna att åka.
IGÅR: var jag på MA eller vad man kallar det haha, en lokal i stenkullen och var väl där till kvart över ett, halv två eller något för sen blev alla utslängda typ. Var lite kaos :p . Nä men så vi tog bussen till gråbo några stycken och sen vid tre tiden eller något så drog jag och Tobbe hem och nana. Så jaa, är ganska trött idag kan man väl säga menmen så kan det gå. Hör av mig efter bion eller något puss!

Av Emma fredriksson - 29 mars 2014 18:13

Hallu!
Sitter hemma nu och har precis bakat en tårta till enyas barnkalas imon. Och nu vet jag inte om jag ska åka tillbaka till offe eller stanna hemma för ska endå äta om nån timma så jaa, är typ mätt och trött sen frukosten så vill bara helst sova en stund. Så funderar på att göra det nu innan maten. Fan va tråkig jag är, alltså det händer ingenting blir bara trött :( pusspuss!

Av Emma fredriksson - 29 mars 2014 13:46

Hallu!
Kom typ precis hem till offe och äter glass. Fan vilket underbart väder det är ute assååå. Har egentligen inget speciellt att skriva men kan väl berätta lite om min gårdag. Efter att folket hade gått och "kalaset" var över så drog jag och Tobbe till vallen och satt där oh va coola i stort sett hela kvällen/natten så jaa, kanske ska till stenkullen på ferre sen ikväll men är inte säker än så bloggar senare om det händer något, pusspuss!understruken textunderstruken text

Av Emma fredriksson - 28 mars 2014 12:41

Heeej!
Sitter ute i solen och njuter med mina bebz och väntar på att lektionen ska börja eller något så att vi kan gå hem nån gång. Idag känner jag att det är en väldigt bra dag! Vaknade och va glad på morgonen för en gångs skull och hann till och med åka med oh lämna Adam på skolan vid åtta, och fick känna mig gullig. Ställde tre rosor och ett kort på bordet imorse och satte igång kaffe till mamma för hon fyller ju år idag. Så efter skolan ska jag hem och hjälpa henne med det sista sen kanske hämta Tobbe. Och sen baka tårta och sånt. Sen vid typ halv sju kommer lite folk, så väntar på att se mammas min när hon får sina presenter, tror faktist att hon kommer bli glad ;) Menmen ska köta lite skit nu innan vi börjar pusspuss!

Av Emma fredriksson - 27 mars 2014 19:36

Hej!
Efter skolan idag så hann jag inte mer än att komma hem innan mormor körde mig och Adam till Partille och hämtade Upp Tobbe och sen iväg och köpte present till mammi. Och sen när vi var hemma vid typ halv sex så åt vi och sen har jag fixat med mamma och gjort i ordning lite inför imorgon, har varit oh handlat och lite så. Och nu väntar jag bara på Tobbe och kanske Nicke ska komma så att vi kan dra till moppevärkstan eller nåt. Så jaa, såhär har min dag sett ut. Detta blir nog första och sista inlägget för idag tyvärr. Trodde att jag skulle ha mer att skriva om när jag började igen men nej så blir inte så mycket inlägg om dagen längre. Men ska in och kolla hockey med mamma och Ramona nu tills Tobbe kommer tillbaka ifrån Nicke pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards