emmafredriksson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma fredriksson - 30 september 2012 13:31

Hejsan !

sitter i soffan och kollat tv o äter bullar.

Väntar på att älsklingen ska komma ner till gråbo :)

Idag vaknade jag  vid typ halv 12 tiden.

Sen gick jag ner och åt frukost (thai mat) hehe ,

Men ville bara säga det.

Bjuder på lite fina bilder jag tog nyss hehe .

Pusspuss <3

       


Av Emma fredriksson - 30 september 2012 00:33

Hallu!
Har varit hemma i typ en halvtimma nu.Var hemma hos Tobbe med massa roligt folk ;)
..men nu sitter jag hemma i soffan i min ensamhet och äter popcorn o kollar tv.
Hör av mig imorgon pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 29 september 2012 16:28

Då blev det thai mat påvägen hem.
Snart drar jag till lillan och träffar jade,Fanny och några till :)
Bowlingresultatet var inget Viktit Höhö..(ja,jag är dålig förlorare) men ha det så bra sålänge pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 29 september 2012 15:44

Jahopp,då blev det ändrat till bowling istället för bio.känner bara att min handled håller på att gå av -.- men aja. Hade en underbar gårdag och natt med älsklingen hihi. Blir väl att träffa honom och Sofie Sen när jag kommer tillbax antar jag. Men bloggar senare plusspluss<3

Av Emma fredriksson - 28 september 2012 21:16

Hallu!
Då var man hemma hos älsklingen och har precis käkat pizza.vet inte om vi drar ner till gråbo något mer idag.men imon ska jag i alla fall vara i gråbo runt ett.För lite senare ska jag,Adam och mormor gå på bio,för mormor "passar" mig och Adam i helgen och det e inte så ofta som vi ses och hittar på saker.
Men bloggar senare eller imon pusspuss <3

Kolla in Sofie och ozzys doggy style ;p

Av Emma fredriksson - 28 september 2012 15:10

Halllooo alla glada :))
Nu är det fredag igen.gud va denna veckan gick fort ,nu blir det att vara med hannisen idag och sen förhoppningsvis att få sova hos jade ;)
Men bloggar senare vill oxå bara säga att jag är stolt över mig och Nina för,fan vad bra vi e på engelska ;p
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 27 september 2012 21:48

Hallu!
Kom nyss hem ifrån älsklingen.
Sitter i soffan och kollar film o äter pizza ;)
Efter filmen så blir det nog att smsa lite och sen nana ;)
Men bloggar imon och då är det fredag !! :D
pusspuss <3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards