emmafredriksson

Alla inlägg under december 2014

Av Emma fredriksson - 31 december 2014 18:44

Hejhej!
Tyvärr så blir detta ett kort inlägg och det sista på detta året. Hoppas alla får en bra nyår för jag ska ha den bästa, men dom bästa!
Sov hos Sofie inatt och vi har hållt på hela dagen och fixat oss inför ikväll, det är ännu inte helt klart vart vi ska vara men det ska bli bra endå. Ska äta god mat nu med familjen och sen åka hem till Sofie igen. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 24 december 2014 14:43

God jul alla!
Äntligen är det jul och äntligen snöar det, det snöar massor så med massa tur så är det jätte mysigt och massa snö i kväll när man öppnar julklapparna. Mormor och morfar kom vid tolv tiden imorse och ska stanna hela kvällen. Så just nu ligger jag i soffan och pratar med Adam och morfar och väntar in Kalle anka. Undra hur mycket dom har klippt bort till detta året.. Blir så irriterad, stör du dig så mycket så skit i att kolla då! Menmen idag är det jul och jag är lycklig, skulle bara haft älsklingen här så hade allt varigt ännu perfektare.
Efter Kalle blir det julbord (det bästa) och efter det blir de julklappar. Ha en god jul! Puss

Av Emma fredriksson - 22 december 2014 14:22

 

Hejhej!

har inte haft någonting att skriva så det är därför jag inte har uppdaterat på så länge. 

IGÅR var det en lungn dag och kväll. Var bara hemma, Arvid och Jessica kom förbi på en fika och mini jul en stund och sedan efter det åkte jag och Tobbe hem till Sofie och bara va där. Sedan åkte vi vidare till donken och sen hem. Och imorse vid halv tio tiden åkte älsklingen till sin mamma och ska vara där över Jul. Saknar honom redan haha. 

Nu hade jag tänkt att kolla upp någon bra film på bio att se. Så blir det nog det jag gör ikväll med mamma och Adam. Sen kanske jag åker och träffar Sofie lite senare oxå. pusspuss!


Av Emma fredriksson - 19 december 2014 18:38

Hejhej!
Kom precis hem ifrån Sofie. Har ju äntligen jullov nu så har varit hos henne i stort sett hela dagen och innan det var vi i Lerum ett tag och lite så. Nu ska jag äta lite och kanske duscha om jag hinner och sen ska jag och älsklingen åka vidare in till stan och gå på bio. Efter bion har jag inga direkta planer. Ska upp tidigt imorgon, för ska fira jul med Tobbes pappa så jaa, hör av mig imorgon puss!  

Av Emma fredriksson - 16 december 2014 17:20

Hejhej!
Har inget roligt att skriva om det är därför jag är så kass på att uppdatera er. Men tänkte endå uppdatera er lite om vad jag gör nu och vad jag har gjort idag och lite så. Började 09:25 imorse och slutade 15:00, tog bussen till stenkullen och mötte upp mamma för att hämta ut ett paket på posten. Sen åkte vi vidare till bonum och köpte ingridientser till lussebullar och kladdkaka. Nu håller degen på att jäsa. Så vi passar på att göra mat under tiden. Sista timmen i skolan imorgon ska vi kolla på film och fika för att det snart är jul eller något, så tänkte att det var lika bra att baka så kan mat ha en anledning att äta lite idag ochså hihi. Efter maten ska jag göra kladdkakan och sen blir det troligtvis SOA med älski. Hör nog av mig imorgon om en grej jag har funderat på och årdnat klart puss!

Av Emma fredriksson - 14 december 2014 20:54

Hejhej!
Har inte orkat blogga nu i helgen så tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort.
I fredags då efter att Tobbe hade skutat jobbet så kom han hem med en bukett med rosa rosor söt som han är och efter det så hamnade vi på jul på Liseberg, har viljat åka dit sedan våran 1årsdag förra året och nu fick jag äntligen komma dit. Det var jätte fint och jätte mysigt. Och i lördags alltså igår så var vi hemma hos Jesper några stycken. Kom hem rätt sent men hade det trevligt iallafall. Nu har jag precis kommit hem, ska upp och titta på SOA med Tobbe. Hör av mig imorgon eller något
puss!

Av Emma fredriksson - 12 december 2014 14:56

Hejj!
Sitter på bussen nu påväg hem från skolan. Ska hem och duscha och göra mig fin för Tobbe ska ta med mig på något efter jobbet. Vi har 2års dag idag och jag har ingen aning om vart vi ska, så det ska bli kul. Får se om jag uppdaterar mer idag annars hör jag av mig imorgon puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards