emmafredriksson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma fredriksson - 27 oktober 2011 21:56

hejhej



Igår var jag på ullared med min mormor och

Nina., Vi åkte vid ungefär 10 på morgonen dåh :P .,

Och vi var framme vid typ halv 12 ;).,

jag fick hittat lite kläder, parfym en och

annan julklapp och så... ;) ., Sen så idag har jag

varigt med Nina och Morgan sen så kom kevin en

liten stund på  kvällen,! ;) ., Men så vi var ute., Jag och

Nina var ^^fästa^^ i varandra haha xd ., Asso vi limmade

ihop våra händer men super-lim haha xd .,Men nu blir det

tv och facebook som vandligt, ! ;)


Men det var allt för idag,! :)

pusss och krammm skummbanan :P

hejdå <3


ina och jag,! ;) <3

 

Av Emma fredriksson - 25 oktober 2011 23:12

hejhej,!


Igår var jag först i skolan och sen efter det så var jag   

med Josefin olsen och min lillebror.,

Och sen efter det så var jag med Kevin,johannes,nina,hanna,Morgan

och josse dåh..vi var först typ i skogen xd OSV...

Sen idag så har jag typ varigt med dom igen och vi var  ute och sen

var vi lite på gården ;) .,Nina skall sova hos  mej inatt ;) ., Så imorgon

när vi vaknar så skall vi göra i årdning oss och åka till Ullared och typ

handla lite julklappar kanske med mera ;) .,Så att det bliringen skola för oss :D .,

Vi skall okså dit  med

min mormor ;) ., Sen så vet jag nog inte så mkt mer vad jag skall

göta efter det jag har i alla fall nog inget planerat. 


men det var nog allt :)

pusss och krammmmm ;)

hejdoo,!  <3


     

                   

Av Emma fredriksson - 23 oktober 2011 19:43

hejhej,!


men det var nog allt pusss o

Idag vaknade jag vid typ halv 10 eller 10

eller något sånt och sen så gjorde jag mej

i ordning och så åkte jag och mormor  till Adam

och sen så var jag okså med Vanessa :) (det var

jätte trevligt att träffa henne efter 4 år).,

Men sen så kom mamma och hämtade mej

vid mc donalds ;) ., Och så åkte vi så att jag var

med Bella och dom en stund och sen så åkte vi

hem., Och nu sitter jag och lyssnar på musik

och chattar och så på facebook ;) ., Och så

har jag nyss pratat med min  underbara lillebror ;) .,

 pusssss och krammmm

hejdå :) <3



JAG ,!

 

VANESSA <3

   

LILLEBROR :)

 

Av Emma fredriksson - 22 oktober 2011 20:05

                   RESULTATET, !

                                         

                                      

Av Emma fredriksson - 22 oktober 2011 15:22

hejehj,!


Idag vaknade jag typ vid halv elva och sen

så gjorde jag mej i ordning så  åkte jag och mamma 

 till Adam sen så mötte jag upp min mormor så

att nu är jag hemma hos henne och skall stanna här 

tills imon ., För att imon skall jag först träffa min efterlängtade Vanessa,! .,Och sen åka hem., Men snart 

så skall vi äte jag och min mormor och min morfar ;) .,

Och sen så skall jag och mormor baka en MASSA 

olika sorters kakor till min morfars födelsedag  och till 

någon slags tomteparad eller något :P ., Och sen

som vi kan ha till ikväll  ;) <3 ., Men det är

i alla fall vad jag skall göra nu idag vad jag vet 

och så blir det ju facebook och sånt såklart,!  ;)

 Men det var nog allt för idag tror jag :)

(bilder kommer)


pusss och kraaaam skummbanan XP

hejdå <3


 

Av Emma fredriksson - 21 oktober 2011 14:53

                                hejhej :)


Min dag har varigt bra., Jag har ju varogt på dagiset

idag fast det var sissta gången idag de känndes lite

       tråkigt att lämna dom., Men nu e jag i alla fall hemma och

så skall jag äta lite och kolla fb och tv ;) ., och sen får

vi la se ifall jag skall vara med någon eller hur det blir :P <3.,

Men vi får se ifall jag skriver ikväll igen ;) .,


pusss och kraaam skummbanan ;P <3

hejdå <3 (Bilder kommer ;) )



Av Emma fredriksson - 20 oktober 2011 18:26

                          GRATTIS ARVID :) <3<3<3<3





                                             Arvid :) <3<3

                                         Mamma och Arvid :) <3<3                                       Mamma och Arvid  :) <3<3                                                moster (jag) och Arvid :) <3<3

                                          morbror och arvid ;) <3


                    det sööta Födelsedags barnet <3<3<3<3

                                  En  kladdig men endå super-lycklig Arvid ,! ;) <3

                                             SÖÖÖÖT ,! <3

      

           Trött efter en låååång dag med vänner och familj ,! <3

 


Den 9 oktober 2011 <3                                              

Av Emma fredriksson - 20 oktober 2011 18:18

    HEJHEJ ,!


Idag så har jag praoat och denna gången så

ville dom gunga mer än vad dom ville höra en saga xd .,

Men sen efter praoen klockan två så åkte jag och min mamma

till partille för att fixa ID-kortet och konto-kortet..., Sen så

gick vi in i allum efter det och kollade lite och åt på max och 

så xd ., Och sen var vi på shell och hämtade något och köpte

en muffin hehe xd ., Och nu så sitter  jag hemma vid fb och

bloggen då förstoss och youtube xd ., Men det var nog allt

jag får se ifall jag skall nåhgon mer stans idag ;) .


                                     HEJDOO :) <3                         


           

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards