emmafredriksson

Alla inlägg under april 2015

Av Emma fredriksson - 30 april 2015 12:25

hejhej!
Drog till med en liten vit lögn så att vi fick sluta vid 12 istället för tre. Så nu sitter jag hemma i sängen och ska spela Sims. Jag sa ju att ni skulle få mina Valborgsplaner idag men ingenting sitter ju helt så det slutar med att jag inte har några direkta planer. Jag ska ner till brasan först iallafall och sen får vi se vart jag hamnar hehe. Puss

Av Emma fredriksson - 29 april 2015 10:57

hejhej!
Började 8.20 imorse med nationella prov i engelska, det gick väl såhär men får väl hoppas på ett E. Jag tänkte berätta lite om planerna inför helgen och Valborg men är inte helt säker än så det kommer upp senare eller imorgon istället. Puss

Av Emma fredriksson - 28 april 2015 19:34

hallu!
Fick för mig att beställa skor förut. Fick 70% rabatt så tyckte det var värt, det är dom på bilden nedan. Om jag har asssss tur så kan dom komma till Valborg men tror inte det är så stor chans att dom gör det. Sitter iallafall i Tobbes bil nu, har inget att säga mer än att jag ville visa upp skorna haha. Juste jag ska börja med ett hälsosammare liv också haha, ska börja gymma på heltid och äta bra! Så det ska bli intessant att se hur länge det varar denna gången. Uppdaterar imorgon puss

Av Emma fredriksson - 28 april 2015 11:59

Upptäckte igår att jag har fått en vit grej på ens halsmandeln, mamma ringde 1177 och dom konstatera att det var halsfluss. Men nu när det händer en del i helgen så är jag inte så sugen på penicillin. När det börjar närma sig så Valborg lägger jag in ett inlägg om planerna. Har iallafall just nu lärande och utveckling, jag slutar 15.25 idag och har inget planerat, så det blir väl att äta, vara ute en stund och sen titta några avsnitt PB.

Av Emma fredriksson - 27 april 2015 16:18

Var inne på missay med mamma i början av veckan och fick tag på dessa par byxorna,en tröja och en rosa skinnjacka nu till våren. Och som vandligt kan jag inte vänta så detta är dagens klädval.

 

Av Emma fredriksson - 27 april 2015 15:54

hejhej!

Det var ett tagsedan jag uppdaterade er nu, men har haft så mycket att göra i skolan med tanke på att nationella satte igång förra veckan. Har gjort hela svenska nationella plus att vi har haft tester i massa andra ämnen, både förra och denna veckan kommer vara fullspäckad med prov så jag har för det mesta koncentrerat mig på det. Och på helgerna är det husvagnen som gäller, vi har "campat" varje helg sedn Tobbe köpte den haha. Och igår målade vi om den röd och svart. Har känt mig sjuk i några dagar nu med så tobbe ska hämta upp mig efter jobbet eftersom att jag har lång dag idag och sen ska jag väl bara ta det lungt nu ett tag. Det har inte blivit någon träning på två veckor, det känns lite jobbigt när man kommer på sig själv småätandes hela tiden menmen. Ska försöka börja med bloggen igen och inte låta den stå ouppdaterad i en hel vecka. puss

   


Av Emma fredriksson - 15 april 2015 20:59

hej är nyss hemkommen efter att ha suttit och gjort naglar med min granne i fyra timmar. Bella smsade mig imorse och frågade om jag ville göra naglar med henne vid fem tiden och självklart ville jag det. Och jag är supernöjd!
Mötet angående sommarjobbet gick bra. Jag ska vara på någon skola i Floda under tre veckors tid, och jag börjar när skolan slutar. Nu ska jag ligga och vänta tills maten är klar och sen sova puss!

Av Emma fredriksson - 14 april 2015 21:01

Hejhej!
Kom precis hem. Har varit ute och åkt lite bil. Så nu ska bara Tobbe in i duschen och sen ska vi se på prision break. Imorgon går jag i skolan från 09.25-16.00 och efter det ska jag på möte angående sommarjobb. Ska försöka uppdatera er imon puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards