emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma fredriksson - 27 mars 2013 11:19

Hallue!
Sitter med Fanny på musiken och läser till ett prov som vi ska göra i eftermiddag. Och det är poskbuffe om en halvtimma oxå namnam ;) och igår kom mitt efterlängtade paket ifrån Kina haha, jag och mamma beställde ju lite grejer på en sida och så var det tydligen ifrån Kina det skickades så det tog typ 2 veckor och igår så kom det Hihihihi 2 jättesöta klänningar till noomi och en jacka till henne oxå. 3 navelpiecingar till mig en cool tändare till min bror och ett iphonskal till mig och 2 iPhone5 hörlurar till mig och min bror (y) men ville bara säga det. Bloggar sen pussss!<3

Av Emma fredriksson - 23 mars 2013 13:33

Hallu!
Sitter på lillan nu med Adrian,jannica och Linus. Och har nyss käkat frukost på campino med lite folk (y) igår var det ju fredag. Jag var hos Robert med Goa människor och sen drog vi hem till Eddie en snabbis, sen träffade Ajdin och sen äntligen nana. Vi var hemma vid typ halv 2 haha, fattar inte hur den bara kunde va så lite,men men har inga speciella planer inför kvällen det blir väl party men vet inte än. Pussss!<3

Av Emma fredriksson - 22 mars 2013 11:53

Halloj!
Har lite rast nu sen ska jag fortsätta att jobba med ett engelska-häfte.. Det är fredag idag och är inte sådär jätte taggad men förhoppningsvis så kommer det senare. Försov mig idag oxå men jag skyller på nomi för hon kom och gosade ner sej under mitt täcke så jag somnade om Hohoho.
Puss<3

Av Emma fredriksson - 21 mars 2013 21:51

Hallu!
Har precis tagit en duch och en ansiktsmask på det (y) och snart blir det att gå upp och lägga mig i en Nybäddad sängen med älsklingen Ååh älskar mitt liv just nu va.
Efter skolan idag så var jg med Tony och niclas tills älsklingen kom ifrån praktiken. Nä men nu ska jag gosa ner mig i sängen med bästa ;) pussss!

Av Emma fredriksson - 21 mars 2013 13:57

Hallue!
Sitter i skolan och Ska igentligen plugga engelska men känner att det är en sån jobbig dag idag då man inte orkar nånting.. VILL HEM! Men får la sätta igång endå så inte Gunnar kommer och slår mig eller nåt. Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 21 mars 2013 08:53

Av Emma fredriksson - 20 mars 2013 09:34

Hallu!
Jag tog lite sov morgon idag och börgar klockan 10 med musik på lekstorp istället. Så har precis gjort iordning mig och Ligger i soffan och kollar på "lycka till Charlie" och Gosar med min vovve , men har inget att skriva så Bloggar sen
Pusspuss <3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards