emmafredriksson

Alla inlägg under juli 2013

Av Emma fredriksson - 31 juli 2013 14:45

Hallue!
Ligger i soffan nu och tar en liten pause eller aa en lååång paus hehe. Har nyss städat hela rummet, handlat med mammi och dammsugit hallen och lite så. Sen tänkte jag spela lite "GTA" men nejdå då ska det lagga -.-
Så får väl se vad som händer nu ifall jag ska ta å gå ut å träffa nån kanske... Jaja men vi hörs pösspöss<3

Av Emma fredriksson - 24 juli 2013 15:54

Av Emma fredriksson - 16 juli 2013 13:41

Vaknade för en knappt timma sedan. Han nyss ätit frukost och skall nu börja läsa lite böcker som jag fått ifrån moppe skolan. Ska börja "moppeskola" den 28 juli. Så man vill ju inte vara den enda som e efterbliven Och inte kan nåt haha. Sen vid kvart över tre typ så drar jag å gymmar. och sen sover nog älsklingen hos mig inatt oxå, detta känns ändå som en bra dag idag. Bloggar senare puss!

Av Emma fredriksson - 13 juli 2013 22:38

Hallue!
Sitter i soffan med Älsklingen och äter godis som vi nyss var å köpte och kollar på en film. Haha ni lär ju tro att vi bara ligger i soffan och segar hela dagarna XD Menmen iallafall imon så åker ju vi hem, vill inte åka hem än :( det är ju så mysigt och allt här Hadde nog lätt kunnat stanna i några dagar till.. Menmen aja och imon blir det tydligen att åka go kart när vi har vaknat. Och sen åker vi vid 5. Men måste kolla så att jag inte missar hela filmen nu men bloggar imon pusshej<3

Bjuder på lite bilder sedan vi var å fiskade förrut med jonte och Lisa :)

-

Av Emma fredriksson - 13 juli 2013 16:48

Hallu!
Sitter i soffan och kollar på tv och var nyss nere vid en sjö med älsklingen och kollade på vattnet, och innan det åt vi pizza. Lite senare blir det nog grillning och mys för tobbes bror och hans flickvän kom nyss. Menmen bjuder på lite bilder till pusspuss!

Haha sista bilden var bara för att

Av Emma fredriksson - 13 juli 2013 16:18

Dagens outfit idag blev ett par blåa shorts och ett vitt linne (y)

Av Emma fredriksson - 13 juli 2013 13:03

Hallu!
Kom nyss ut ifrån duchen och nu ligger jag i bikini med älsklingen och solar. Ååh så underbart. 27,2 grader är det ute riktigt sommar väder. Bjuder på lite bilder så bloggar jag senare pusspuss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards