emmafredriksson

Alla inlägg under november 2013

Av Emma fredriksson - 30 november 2013 11:24

Hallu!
Ligger i en husvagn som Tobbe fick för sig att köpa igår. Tobbe, Kevin och Nicke sov i den inatt och det är 9 grader mohaha jag sov med ett duntäcke en varm filt och ett vanligt täcke :p så vissa hade det ju bättre än andra haha. Så nu år Tobbe och Nicke iväg för att hämta pizza på campino så ska jag äta frulle med dom :) igår var jag med på en förfest typ för Bella fyllde 18 sen drog alla stora boysen och girlsen ut på krogen. Och Hanna kom hem till mig och myste ett tag ;) så ikväll blir det nog ferre i husvagnen pösspöss!

Av Emma fredriksson - 28 november 2013 16:57

hellöö!

sitter och kollar lite bloggar med pappa medans vi väntar på att maten ska bli klar.

Var så bad ass och gick ifrån skolan en halvtimma tidigare idag :P för skulle åka och hämta tillbaka min bebbiii ifrån djursjukhuset. Noomi fick typ nån slags bröstkancer på vänster sida så körde ner henne igår morse till allingsås så äntligen är hon hemma nu. Har kännts så tomt utan henne! Även om hon inte brukar sova hos mig på kvällen så brukar hon ligga och mysa i soffan och framförallt knö på mig på morgonen för att jag ska gå upp till skolan (A) så nu ligger vi iallafall här i soffan och myser. Så hon fick medicin och sen ska styngnen dras om 10 till 12 dagar, sen kan man kasta runt henne som vanligt igen haha.

Och igår slutade vi vid 12 så gick inte till skolan utan var på vårdcentralen och lämnade nommsisen och lite så istället, men jag och mamma åkte och hämtade Sofie när hon slutade sen var vi hos henne och kollade film och dansade på wii och spelade in massa kuliga videor osv... hehe. Menmen pusshejdå.

Bloggar på mammas data så har inga bilder**

Av Emma fredriksson - 26 november 2013 16:25

Tycker det är så sjukt fint med tatueringar så kollade runt lite och dessa fastnade jag mest för!

Av Emma fredriksson - 26 november 2013 16:09

hejsan hoppsan!

har inget kul att dela med mig av så.. men kännde bara för att blogga.

gjorde i stort sett ingenting idag i skolan... dagen gick ovandligt fort och hade en jobbig kännsla i kroppen. så vet inte vad det är med mig. men iallafall slutade typ tio i tre sen körde marcus och sofie hem mej och så kom pappa hem med winerbröd till mig hihihi *det gillar jag* så nu väntar jag bara på att tobbe ska komma hem ifrån jobbet så att vi kan äta mat.

alltså jag har ju så ointressant liv om ni vill att jag skall skriva om något speciellt så släng järna in en kommentar ;)

pusshej!


Av Emma fredriksson - 25 november 2013 13:24

Hallu!
Ska ha matte resten av dan så känner bara att jag kan f gå hem nu. Slutar kvart över 3 eller nåt och sen ska jag hem å göra knäck med mammi och sen duscha och sen vid fem tiden när Tobbe kommer hem så ska vi baka pepparkakor och pepparkakshus :$ LOVE IT! Sen ska jag kolla med mamma lite ochså om man kanske ska julpynta med apelsiner och nejlikor och gardiner och tomtar och sånt :)))
Nu blev jag jätte glad och taggad. Kommer bilder senare pössss!!

Av Emma fredriksson - 24 november 2013 21:04

Har precis kokat och satt i min navelpiersing igen för det började klia... Så nu ligger jag i sängen och ska strax gosa lite med min gosiga pojkvän hade jag tänkt. Annars så har det väl inte hänt något kul på hela dan typ har väl i stort sett hela dan åkt runt i kevins bil med han Tobbe och Nicke,sen drog vi hem för typ en och en halv timma sen och åt en jätte god köttgryta och sen kollade vi solsidan med mammi och pappi. Och imon e det skola igen,tycker endå att vi ska få ha studiedag för hörde att dom i Lerum hade det på gymnasiet och då borde vi oxå ha det men nej sån tur hade man ju inte...
Har oxå bestämt att jag ska åka med Tobbe till hans mamma nu till jul så åker på lördagen eller söndagen innan jul dit upp så ska beställa tåg biljetter nån dag, det ska endå bli lite mysigt!
man kommer både bort lite och får det lungt ett tag och det gillar jag :* menmen min mobil dör snart så pusspuss!

Jag och Tobbe har ett år om 18 dagar :$$$

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards