emmafredriksson

Alla inlägg under april 2013

Av Emma fredriksson - 30 april 2013 15:57

Av Emma fredriksson - 30 april 2013 15:46

Hallu!
Ligger i soffan och Gosar med min vovve. Och funderar på vad man ska ha på sej idag är det värt att ha vita byxor? Tänk om det blir dåligt väder eller att något spills eller nåt på dom.. Hmm, sen är det ju vart man skall vara oxå,jaja det löser sig alltid, men bloggar senare pusss<3

Av Emma fredriksson - 29 april 2013 20:22

Tjaa!
Sitter i soffan och kollar facebook o väntar på att maten ska bli klar är svin hungrig åt senast klockan 12 och det var ju sådär gött haha..och så väntar jag fortfarande på min pojkvän.jag och mamma ska ju gå på bio nån dag så sitter och kollar på lite bio filmer och så oxå, det finns ju en del filmer men vi får se vilken det blir :p
Pusshej <3

Av Emma fredriksson - 29 april 2013 18:41

Kom nyss hem efter lyckat köp i allum! Och ska strax in i duchen tänkte jag. Sen ska jag slänga in e maskin tvätt så att det blir av och att jag får torra byxor tills imon. På allum hittade jag ett par as snygga vita jeans (kärlek vid första ögonkastet) hehe, och 3 par skor ifrån skopungten. Men ska in i duchen nu och sen smsa älsklingen och kolla i fall han har kommit till gråboow än
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 29 april 2013 13:35

Hallue!
Sitter i skolan o jobbar engelska. Idag efter skolan blir det nog att dra till allum med mammi och kolla på skor och vita byxor, för mina vita byxor är inte så fina längre.. Och sen träffa min älskii. Bloggar sen puss<3

-

Av Emma fredriksson - 28 april 2013 18:44

Halloj!
Idag har jag varit i allum med älsklingen så att han har fått köpt kostym och sånt till sin student, och sen var jag iväg en sväng hos min pappa och lämnade crossen med mamma och Tobbe. Och nu sitter jag hemma å är allment tjock i soffan med chockad och cola.Men ska dra ut snart så haD

Av Emma fredriksson - 27 april 2013 14:39

Inte dom bäst bilderna och inte så många men orkar inte ta massa kort som alltid blir suddiga.

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards