emmafredriksson

Alla inlägg under december 2015

Av Emma fredriksson - 30 december 2015 22:07

Hallu!
Ligger i soffan och har filmmys med älsklingen. Idag var sista jobb dagen på detta året, det ni ;) nu ska jag vila upp mig inför imorgon. Morgondagens schema blir att sova tills jag vaknar utav mig själv, fixa med kläder och naglar. Sedan blir det trerätters hos mamma. Uppdaterar nästa år igen!

Av Emma fredriksson - 25 december 2015 11:51

Godmorgon!
Somnade i soffan igår efter flera bra filmer ned mamma. Vaknade för en halvtimmasedan och nu blir det väl att äta julrester till frukost. Julafton igår blev som sagt jättebra. Idag ska jag väl bara ta det lungt, hitta en vän eller något och sedan vänta in bion som startar ikväll klockan 22.00 Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 24 december 2015 19:50

God jul allesammans!
Sitter nu och har eftersnack med mamma,mormor och morfar. Denna julen blev värkligen lyckad, och alla blev jätte nöjda. Nu sitter jag med magknip i soffan och önskar att man kunde ångra alla kalorier jag ätit igår och idag. Igår satt vi hemma hos mig på uppesittarkväll. Mormor,morfar,Adam, jag och Ida.
Det var jätte trevligt även om vi inte vann någonting. Eller ja, mormor hade med sig tröstpriser till oss alla haha. Nu blir det väl att sätta igång en film snart och sedan sova så att det kan bli morgon igen. Det är så tråkigt nu när Tobbe e borta, speciellt på kvällarna, jag hatar att sova ensam. Menmen imorgon har jag, mamma och Adam bokat bio klockan 22.00, det blir "en man som heter Ove". vi hörs!

Av Emma fredriksson - 22 december 2015 12:20

Hallihallå!
Ligger i soffan hemma hos mamma och vilar lite. Vi har precis bakat knäck, det blev väl sådär haha men man kan inte vara bäst på allt. Nu är det alltså julafton om två dagar? Och jag har ångest. Tobbe åker till sin mamma imorgon och jag stod emellan att åka med eller stanna hemma. Men eftersom att jag inte bor hemma längre så kändes det inte mer än rätt att stanna hemma med min familj, men idag känns det jättejobbigt. Det är så mysigt i Ludvika. Annars då? Jo jag ska jobba idag 15-20, sedan ska jag hem och ha minijul med Tobbe. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 21 december 2015 11:37

Hallu!
Jag vet att det var längesedan jag uppdaterade er. Men trotts att det är en ganska jobbig period för mig så har jag inte heller haft något kul att dela med mig av. I fredags gick jag på jullov vilket var välbehövligt, jag klarade två nationella prov och ett naturkunskaps prov, så jag gick ifrån skolan med väldigt gott samvete. Igår hämtade jag och Tobbe upp Noomi hos mamma och lånade henne under natten. Just nu storstädar jag och tvättar. Det är ju julafton om tre dagar?!?? Och den 23:dje har jag bjudit hem familjen på uppesittarkväll, så man vill ju visa att man bryr sig lite genom att städa. Nu ska jag fortsätta storstädningen och sedan gå ut med Noomi. Vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards