emmafredriksson

Alla inlägg under juni 2015

Av Emma fredriksson - 30 juni 2015 10:21

efter idag är det bara tre dagar kvar på sommarjobbet, såå skönt det ska bli. Idag jobbar jag på thaien till åtta men sen är jag ledig fram tills näst nästa vecka så det är skönt. Jag och älsklingen ska troligtvis till Skåne nästa vecka och träffa hans mamma så då har man något att se fram emot. Det ska ju bli bra väder nu i veckan också så jag funderar på att ta det årliga doppet, kanske åka ut till havet. Det suger att jag jobbar denna veckan, alla har semester och sommarlov nu utom jag haha. Menmen det blir cash. Jag får min första thai lön på torsdag så har planerat en massa jag ska göra för pengarna, får väl se hur mycket av sakerna jag gör. Ska iallafall göra naglar på torsdag om det finns tider. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 28 juni 2015 13:42

då var man påväg hem igen och en hel helg är förbi.. Det känns alltid så jobbigt på söndagar, speciellt nu när det är sommarlov och att man vet att man har en vecka kvar på sommarjobbet. Men det blir endå cash. Jag åkte halv 12 imorse från Tobbes mamma så vi har väl kommit halvvägs eller något nu. När vi kommer hem blir det chips och film. Vet ej vad jag ville med detta men kände bara för att uppdatera mig lite. vi hörs Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 27 juni 2015 10:58

Igår hände det. Jag åkte till Ludvika som jag inte trode att jag skulle i början på dagen. Janina blev sjuk så ingen kunde köra och dom andra bangade. Jag var lite depp för att jag var så taggad hela veckan så mamma, väldens bästa mamma körde 50 mil för att göra mig glad. En sådan stjärna! Så nu ligger hon på hotell eller något liknande med Adam och Ida och jag vaknade för första gången på en vecka upp med min älskling. Tack mamma för att du gjorde detta!

Av Emma fredriksson - 24 juni 2015 23:26

Ligger i sängen i min ensamhet och luktar thai. Ska försöka sova för ska till sommarjobbet imorgon klockan åtta. Imorgon kommer bli en så bra dag. Jag ska till sommarjobbet som sagt, sedan när jag har slutat ska jag till eds och byta till en kortare stav och sen ska jag hem och bara vara. Har jobbat 12 timmars pass hela denna veckan och hela förra, men nu har jag faktist sagt till att det är för mycket för mig så från och med imorgon och två veckor fram ska jag bara vara på sommarjobbet till klockan tre och sen ska jag hem dirr. Det känns bara såå skönt just nu, hela min kropp är stel och jag är trött och grinig konstant typ. Nä men aa. Juste älsklingen åkte ju i måndags och då började jag och Janina att planera lite. På fredag efter sommarjobbet åker vi några stycken upp till Dalarna till Ludvikafesten och möter upp dom som har varit i Norrland och har det trevligt med dom. Vi hörs

Av Emma fredriksson - 22 juni 2015 09:42

Hejhej!
Imorse åkte älsklingen till Norrland med några kompisar och jag åkte och jobbade. Nu sitter jag och har lite rast efter att ha burit massa saker. Ska snart måla igen.. Är inte alls taggad på att jobba idag, tackade ja till att jobba på thaien hela veckan ochså.. Det går bra nu. Kommer nog inte att bli så mycket uppdatering denna veckan så hör av mig när det sker något kul i mitt liv. Pusspuss

Av Emma fredriksson - 21 juni 2015 19:53

hejhej!
Har haft en jättebra helg i smögen med dom bästa. Trots att det skedde några insidenter så tog vi oss hem igen haha. Imorgon åker älsklingen och några andra kompisar till Norrland i en vecka och jag jobbar som vandligt från 8-20. Så nu ska jag hem och se prision break filmen och mysa jättemycket med älskligen innan det är morgon och han ska åka. Kommer sakna ihjäl mig! Tack till alla som var med och gjorde denna helgen grym.

-

Av Emma fredriksson - 17 juni 2015 14:19

Hejhej!
Passar på att slappa och blogga när handledaren och barnen är och äter mellanmål. Har gjort lite varierande saker Idag så det har faktist varit roligare än dom andra två dagarna. Slutar om en kvart sen ska jag dirr till thaien som jag nog orkar nu... Menmen idag är det sista dagen denna veckan som jag är på thaien, det ska bli så skönt att komma hem runt halv tre imon och packa samt köpa mat att överleva på hela helgen. Sen vid sjutiden åker vi! Ni måste ju vara skit trötta på mig att jag i stort sätt skriver samma sak varje dag, men det är såhär mitt liv ser ut haha. Tror inte det blir så mycket mer uppdatering denna veckan så hörs nån gång pusspuss!

Av Emma fredriksson - 15 juni 2015 12:17

hallu!
Då var det måndag igen. I fredags var vi hemma hos Tobbe några stycken och i lördags var vi ett gäng på potatisfestivalen och på kvällen kom vi in på nån krog så vi var där till det stängde sen åkte vi hem och sov. Igår jobbade jag 15-20 och efter det blev det prision break med älsklingen. Idag började jag mitt sommarjobb 08.00 och slutar 14.30, efter det ska jag till thaien och jobba 15-20. Jag bestämde mig för att jobba idag, imorgon och på onsdag på thaien och på torsdag blir det sommarjobb till 14.20 sedan ska jag in till stan och byta till en kortare stav och sen på kvällen åker vi!!! Eftersom att det blir så mycket jobb så uppdaterar jag när jag har tid pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards