emmafredriksson

Alla inlägg under november 2016

Av Emma fredriksson - 29 november 2016 22:26

Hallu!
Kom precis ut ur duschen och ska nu bädda ner mig med bae och försöka sova så man vaknar upp hyfsat pigg imorgon. Nu är jag inne på min fjärde vecka på praktiken, dagarna bara flyger iväg och det känns toppen. Även om jag inte gjort så många uppgifter än så känns det ändå bra. Morgondagen har inget speciellt att erbjuda förutom praktiken och IV valet. Börjar blir förkyld så blir väl en lugn hemmakväll förhoppningsvis. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 26 november 2016 18:20

Hej folket, idag är livet inte så rockigt. Vaknade 14.30 av att telefonen ringde och insåg då att man sovit bort hela dagen. Dessutom mådde man skit, ont i halsen och lite smått bakfull. Menmen sånt är livet. Jag och Tobbe gick ner och käkade "frukost" till en film och sen blev det kolsvart ute... ännu ett tecken på ångest haha. Nu tänkte jag för första gången idag borta mitt hår och mina tänder, ta bort mitt gamla smink och spackla på nytt samt ta på mig vettiga kläder. Ingen vet hur kvällen slutar eller börjar för den delen. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 22 november 2016 19:46

Nu ligger jag i soffan med bae efter en snurrig dag. Imorse skulle jag vara på skolan klockan åtta för mössprovning men dom som skulle presentera mössorna glömde av oss och kom två timmar sent. Så efter en väldigt snabb och hafsig genomgång så åkte jag tillbaka till praktiken och var där i två timmar innan arbetsdagen var slut. Efter praktiken plockade jag upp pappa hemma och sedan åkte vidare till Arvids skola, efter det åkte vi tillbaka till pappas hus och bakade pepparkakor. När jag kom hem igen åt vi lyxmiddag och möblerade om i vardagsrummet igen. Tycker vi möblerar hela tiden haha man blir aldrig helt nöjd. Nu ska vi snart slå på en film. Imorgon väntar en kort dag på förskolan och en stund i skolan. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 14 november 2016 16:45

Hej på er!
Nu har vi kommit mer iordning med lägenheten och jag ska påbörja ett projekt vilket jag är super taggad på. Jag ska försöka skapa en walking closet (stavas de ens så?) på våran övervåning. Igår vaknade jag upp av att jag ville införskaffa mig en byrå till en början men problemet var då att jag ville ha en vit och den är träfärgad, så Tobbe är iväg och köper färg medans jag lagar mat för att efter maten börja måla byrån och även baksidan på våran garderob vit. Jag tycker det är så kul när man alltid kan förändra någonting så vi får väl se hur det blir. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 7 november 2016 16:21

Igår kom vi hem från en mysig långhelg i Dalarna och idag startade jag min 12 veckor långa praktik. Denna dagen har varit jättelyckad dels för en bra dag på förskolan och sedan har jag även slagit in julklappar. Jag känner mig så redo. Och så sitter jag och skrollar igenom mobilen och får för mig att ta en spontan bio, så om nån timma drar jag och Tobbe mot Alingsås och saga bio för att se Morran och Tobias långfilm, men först blir det friterad kycklingklubba med ris. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 3 november 2016 17:58

Ikväll bär det av till Dalarna och Malung men innan dess blir det jobb. Sitter på jobbet just nu och bara väntar på att tiden ska gå, kände verkligen inte för att jobba idag... menmen vi tänkte åka efter jobbet och se hur långt vi orkar och om inte annat stanna någonstans på vägen och sova för att sedan fortsätta när man vaknat. Anledningen till att vi åker till Dalarna är för att det är jakt helg eller vad man säger haha samtidigt som det är trevligt att umgås. Nu ska jag återgå till jobbet. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 1 november 2016 14:20

Hallu!
Imorse kom josen hit så åt vi god frukost och efter det drog vi till allum och köpte skor. Imorgon bär det av till Ullared med tjejerna för att fixa julklappar och efter det ska jag och Tobbe på middag hos Elisabeth. Har igentligen inget att skriva så vi hörs imon.

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards