emmafredriksson

Alla inlägg under maj 2015

Av Emma fredriksson - 31 maj 2015 16:58

mig helg har varit as bra!
I fredags åkte vi till stan ett gäng och sedan hem till Karin. Och igår skulle jag igentligen ochså till stan men slutade med att jag satt hemma hos Mange och spelade skit gubbe. Men Gud vilken bra helg!

Av Emma fredriksson - 29 maj 2015 15:16

Hejhej!
Kom precis hem från skolan, känns värkligen värt att gå till skolan på fredagar.. Jag har tre lektioner varav två är jag typ klar i men endå kommer man dit och bara sitter för att det inte finns något att göra. Menmen ska bara ligga och titta på tv nu ett tag sen ska jag duscha. Vi hörs

Av Emma fredriksson - 29 maj 2015 15:13

På bara två dagar har tre jättebra saker hänt. Jag har äntligen bokat tid åt att göra en tung piercing, det tog mig tre år.. Jag var hos ortopeden igår och fick reda på vad det var för fel, jag har skadat menisken i knät och det kan inte bli värre. OCH jag får köra bil nu!!

Av Emma fredriksson - 29 maj 2015 10:34

Tröjan är från ginatricot
Byxorna är från bikbok

-

Av Emma fredriksson - 28 maj 2015 14:03

Hejhej!
Kom precis hem från skolan, ska bara ut med hundarna sen åker jag till ortopeden. Och efter det till trafikskolan. Så om typ åtta timmar får jag köra bil heheheheh. Uppdaterar imorgon puss

Av Emma fredriksson - 27 maj 2015 15:31

Hallu!
Kom precis hem från skolan så ser jag att mamma har varit och köpt en basketboll till mig och det var exakt vad jag behövde. Så nu ska jag hjälpa mamma bort till tvättstugan, sen äta och sen spela basket!
Imorgon efter skolan ska jag till ortopeden äntligen för mitt knä jag skadade för typ tre år sen och nu äntligen fick jag en tid. Och efter det ska jag till trafikskolan och gå den kursen för att få övningsköra. Hörs imon puss

Av Emma fredriksson - 25 maj 2015 13:45

Fredag: Var vi hemma hos tobbe några stycken och hade det trevligt. 

Lördag: Vaknade jag upp hos Tobbe, mamma hämtade mig så åkte vioch sålde GT. JAg är ju så extremt lat så mamma körde mig hehe.. Sen vid två tiden gick vi till kyrkan för att Adam konfimerades och på kvällen var vi ute ett gäng och hade det skoj.

Söndag: Gjorde jag en spontan tripp till Liseberg med några kompisar. Efter Liseberg åkte jag och tobbe hem och kollade prision break.

Måndag: sitter i skolan just nu och har ingenting efter mig så passar på att uppdatera er. Slutar skolan 15:15 och då blir det hem och äta sedan åker jag och tobbe till gymmet.

 

Av Emma fredriksson - 22 maj 2015 12:17

hejhej!
Sitter på bussen nu är påväg till skolan. Jag var klar i nån kurs så fick börja 12.40 så det är endå nice. Vaknade vid tio tiden, gick upp vid halv elva och tog en dusch, åt frukost och sen gick till bussen. Kunde det inte bara vara såhär varje fredag. Men nu är det inte långt kvar till sommarlovet!! Efter skolan ska jag hem till mormor för hon fyller år idag, sen vet jag inte vad jag hittar på pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards