emmafredriksson

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma fredriksson - 30 maj 2012 21:37

hejj,

jag har inte bloggat på ett bra tag nu och det beror på att jag inte har haft tillgång till data och ,inte haft tid osv..

   ,men jag bloggar så fort som jag får möjlighet    ..


Nu ligger jag i ninas säng och lyssnar på musik,dricker cola och äter choklad thihi ,

idag har jag varigt först i skolan och efter det så var jag med josse och nina ..

Imorgon så blir det skola igen,och sen efter det så har jag inget planerat ..


Vi ska snart sätta på en film och sen nana så att jag kommer i tid imon -.- .. 

pusspuss  


                                                         Bjuder på några bilder ifrån sissta tiden ..


                    

   

                                             

jag ber om ursäkt för att bilderna är vrida åt alla håll thihi .. <3

Av Emma fredriksson - 16 maj 2012 11:44

hejhej,

Nu sitter jag i soffan o kollar tv och äter frukost ,

idag ska jag till vårdcentralen klockan två och sen efter det så blir det att åka till allum..

bloggar mer senare , pösss <3

 

Av Emma fredriksson - 12 maj 2012 16:43

hejhej,

Inatt har jag nästa inte sovigt någonting,hadde 40 graders feber och typ kallsvettades,

 så har varigt as seg hela dagen typ,

sen så blev det att åka till sjukhuset idag igen fast denna gången i  alingsås och sen ta ut en massa mediciner.

Sen påvägen hem så hadde min iphone kommit så vi åkte och hämtade den..

Senare ska jag kanske ner till lägret en sväng sen har jag ingen aning om vad jag ska göra idag , har ingenting planerat i alla fall ;)

pöss <3

       


Av Emma fredriksson - 10 maj 2012 11:49

Sitter i soffan och kollar facebook,skall snart sätta på en film hade jag tänkt.

Hade tyvärr ingen tid igår att blogga på kvällen ,men Alpe kom hit vid uniefär halv tio eller halv elva tiden,

så vi satt här jag,mamma och Alpe och kollade på film och åt dill chips och drack cola osv,sen somnade vi vid runt tre tror jag hehe xd.

Idag ska jag försöka att lyssna på läkaren "att ta han om min kropp" ,o då blir det att ta det alment lungt

genom att kolla på filmer och  ta sin medicin osv ----- hela långa dagen ==>>

jag har inte så mkt mer att skriva så vi hörs pössss ;) .


 

Av Emma fredriksson - 9 maj 2012 13:03

Nu är jag äntligen hemma igen efter två dagar på sjukhus.

Det var tydligen värre än jag trodde med att halsen och mandlana svullnade upp :PP,

tydligen är dom fläste sjuka eller förkylda nu för tiden, vad händer med livet igentligen .. :PP

har inte så mkt att skriva men det dampade när jag skulle lägga upp bilderna som jag tagit så jag ska kolla om ja kan fixa det ;) .

jag ska försöka att skriva igen lite senare om jag orkar ;),

pussss <3

    

Av Emma fredriksson - 6 maj 2012 00:59

Ligger i sängen nu, kollar facebook och ska snart sätta på en film hadde jag tänkt .

Idag vaknade jag klockan typ två ,gjorde i årdning mej och sen drog vi ner till gråbo o

träffade alpe o jade.

hadde ingen tid att blogga igår men,jag var i alla fall i ahlsjön vid typ tolv tiden på kvällen med Alpe,Jade,Hanna och Sofie..

sen kom grädde o dom oxå vi satt och grillade o jag,hanna och sofie tog ett dopp det var lite kallt men endå.

Innan dess så var jag ,hanna och sofie hemma hos hanna och dansade zumba ;) ,

men nu ska jag sätta på filmen och sen nana pösspöss


 

Av Emma fredriksson - 3 maj 2012 23:28

Kom nyss hem efter att ha varigt hemma hos Jennifer med alpe och tjäder,

vi spelade kort och grillade korv osvvv..

Och idag tog jag mitt första dopp i annesjön..

det var sädär kallt,men ajah det var trvligt !

annars så har jag inte gjort så mkt mer än att jag har varigt i skolan segt men ah..

har inte så mkt mer att skriva om bilder kanske kommer senare, har ingen aning om det ens blev några bra,men nu ska jag kolla på film och sen nana tror jag ha det så bra

GODNATT,

PUSS,PUSS <3

   

    



Av Emma fredriksson - 1 maj 2012 21:59

tjeeennaaa,

igår firade vi valborg,jag var med sofie och fanny ..

först så var vi hemma hos eddie ,där var adrian molly eddie grädde offe och dom ,

sen gick dom hem till kricko och då fortsatte vi hem till sofie istellet tror jag jag kommer inte ihåg allt xd..

idag vaknade vi av att grädde kom hehe,sen gjorde vi iårdning oss och åkte ner till gråbo och träffade folk typ..

sen nu lite senare när alla hade typ gått hem så mötte jag mamma så köpte vi pizza och nu så ringde alpe så vi snackar en stund ..

men det var nog allt pöss pöss :) <3


bilder kommer imon..

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards