emmafredriksson

Alla inlägg under juni 2014

Av Emma fredriksson - 30 juni 2014 17:45

Då har man tagit tag i sitt liv en gång till med att träna. Eller ja, jag har ju inte börjat riktigt än. Ska åka ikväll, och blir varje måndag-torsdag hedan efter. Så det känns endå bra, Och att man har någon som peppar en lite. Menmen efter att jag vaknat imorse så var Ramona här och hjälpte mig och Tobbe att kolla på resa. Vi ska ju åka någon gång snart, men vi vet inte riktig vart eller när. Men troligtvis blir det till Turkiet nån gång i slutet på denna veckan eller början på nästa :)
Så jaa, nu sitter jag i soffan och väntar in mamma så att man kan börja med maten. Det blir att äta flygande Jacob idag. Har så svårt att komma på maträtter, det blir alltid samma mat typ när jag får bestämma haha. Men idag blir det något nytt. Menmen har inga planer inför kvällen så får se vart dagen leder mig pusshej!
På bilden nedan ser ni ett jätte fint hotell som vi troligtvis ska bo på🙏

Av Emma fredriksson - 29 juni 2014 14:35

Hejhej!
Just nu sitter jag och kollar på Tobbe när han fixar min moppe. Och funderar på vad man kan göra en sådanhär meningslös söndag.
IGÅR: var vi först hemma hos Robert några stycken och sen efter ett tag drog vi vidare hem till Elias och satt där och köta med gött folk tills alla drog hem haha. Kännde att detta inlägget var väldigt meningslöst men så äre. Hör av mig senare om det händer något kul pusspuss!

Av Emma fredriksson - 27 juni 2014 23:59

Hejhej!
Äntligen har jag fått mig en gym kompis. Grannarna kom över förrut för att hämta nikki och fick då en förfrågan om att gymma kväll med Bella. Så ska endå bli kul, vi startar redan på måndag (är redan så taggad) Menmen nu ska jag nog sätta på en film med mamma och sen gå upp och lägga mig.
Efter att jag kommit hem förrut så hann jag typ precis bara säga hej till Tobbe innan han åkte med några kompisar till Basic. Så jag gick hem och pratade lite med mamma och med grannarna och tiden har bara flugit iväg. Så säger godnatt och hejdå.

Av Emma fredriksson - 26 juni 2014 18:46

Hejhej!
Fick tag på lite internet så passar på att berätta lite om kvällen.
Klockan sju är det tydligen bingo kväll här haha. Så ska sitta och spela lite och sen vidare in i stugan för att kolla film med Adam och äta massa gott. Så har precis blandat lite dipp och så. Menmen har faktist inte så mycket mer att säga. När vi kom hit var det typ mat direkt, så åt lite midsommar mat eftersom att jag var i Varberg på midsommar och sen gick jag och Adam in och kollade på en film. Filmen hette "jiddra inte med zohan" det är faktiskt helt okej. En rolig komedi som jag kan rekommendera. men hör nog inte av mig något mer idag utan uppdaterar ingen imorgon pusspuss!

-

Av Emma fredriksson - 26 juni 2014 13:56

Har typ precis sagt hejdå till älsklingen som nu ska åka till Dannmark med några kompisar.
Och jag ska strax åka vägen om affären och sedan vidare ut till sillvik. Så om inte annat hör jag av mig när jag är tillbaka hemma.

Av Emma fredriksson - 25 juni 2014 19:39

    

   

Av Emma fredriksson - 25 juni 2014 14:45

Hej bloggen!
Sitter utanför nu och tar lite luft. Efter att jag hade vaknat imorse och ätit frukost. Så började jag typ precis att hjälpa mamma med vårat badrum. Vi har målat om och köpt lite nya saker och så, så jag har rensat lite utav mina saker och hjälp henne att fixa lite. Så ska strax gå upp igen och fortsätta. Som vandligt har jag inga planer inför kvällen. Men däremot så ska jag ut till sillvik i några dagar från och med imorgon och vet då inte om mitt internet fungerar så bra där, så får se hur mycket det blir uppdaterat. Menmen ville väl mest bara säga hej och berätta lite om morgondagens planer. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 23 juni 2014 00:30

Hejhej!
Min mobil kommer dö när som helst och har bara en fungerande laddare som jag delar med Tobbe, så detta får gå fort :p Sitter nu iallafall och äter "kvällsmat" eller vad man ska säga. Och ska strax gå upp och gosa med Tobbe innan vi ska nana. Händer inget speciellt idag heller. Eller aa, bloggade ju inte så mycket direkt igår. Men efter att vi hade kommit hem så gick vi och la oss och sov i några timmar, sedan vaknade vi och åt lite, och sen kollade på film med mammi och lite så. Så jaa, vi tog det bara allmänt lungt helt enkelt. Och samma idag, minns knappt vad jag har gjort idag haha. Jag har sovit, ätit och spelat Sims typ :p så jaa, det var väl det. Hör troligtvis av mig imorgon igen puss och hejdå!

Bjuder på en gammal goding

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards