emmafredriksson

Alla inlägg under augusti 2015

-

Av Emma fredriksson - 31 augusti 2015 15:02

Sitter och väntar på att IV valet ska börja så att jag sedan kan få åka hem å äta. Är hungrig, sjuk och trött. Orkar faktiskt inte. Har läxa i historia oxå så får la göra den idag med. Har så onintressanta saker att säga så uppdaterar när mitt liv blir mer intressant pusspuss!

Av Emma fredriksson - 30 augusti 2015 17:41

I fredags åkte vi direkt efter att Tobbe kommit hem från jobbet. Vi var framme vid elva tiden så hände inte då mycket mer den dagen. På lördagen alltså igår så åkte vi tjejer som var där till ett litet badhus och ångbastade med fruktsallad och choklad lunch medans killarna byggde jakttorn. Vi hade jätte mysigt, sedan åkte vi ner till stan i Malung och kollade lite, det var någon speciell dag där igår. Sedan satt vi vid brasan hela kvällen och åt god mat. Nu är vi påväg hem, börjar känna mig sjuk efter i torsdags så ska hem direkt och sova. Vi hörs

Av Emma fredriksson - 28 augusti 2015 11:03

blev så nöjd med dom nya naglarna. Idag slutar jag skolan 12 sedan ska jag hem och packa klart det sista sen ska jag duscha och sova lite innan vi åker mot Malung. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 27 augusti 2015 13:10

Nu är man äntligen påväg hem. Vet inte ens on jag berättade att vi skulle på "utflykt" men naturkunskapen idag, iallafall så åkte vi till Öckerö och kollade på djur och växter. Är jätte blöt och glömde självklart att packa ner byxor imorse så ska hem och ta en lång och varm dusch, sen ska jag sova. Ikväll klockan sex ska jag till Lily garden och göra nya naglar äntligen. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 26 augusti 2015 12:32

Hallu!
Pratade nyss med Tobbe i telefon och vi drar till Malung på fredag efter hans jobb. Jag har aldrig varit med i deras stuga där innan så jag såg det som en chans. Idag ska jag jobba klockan 16-20 sedan ska jag hem och kolla the unit med älsklingen, det blir bara mer och mer spännande. Jag har oxå bestämt mig för att sluta med socker, och då menar jag självklart inte all typ av socker, men det "onödiga" godiset och all Cola jag dricker dagligen. Och så ska jag börja ta tag i gymmet igen, jag vet att jag säger det hela tiden men jag har redan bokat upp mig med mamma på fredag, jag slutar 12 på fredag så tänkte fördriva tiden på gymmet. Vi hörs!

Av Emma fredriksson - 24 augusti 2015 19:05

hallu!
Åker lite bil med Tobbe å ajdin. Ska hem om en stund och beställa byxor och kanske något annat. Får sluta köpa saker hela tiden haha, lönen har inte ens kommit än. Aja, imorgon och på onsdag ska jag jobba 16-20. Vi hörs

Av Emma fredriksson - 20 augusti 2015 11:24

Idag fyller älsklingen 21. Slutar skolan 16:15 sedan blir det hem och baka tårta sedan middag hos hans pappa.

 

Av Emma fredriksson - 18 augusti 2015 11:49

Har precis kommit hem ifrån vårdcentralen, har haft ont under tungan sedan i söndags och har svårt att äta och prata. Men som vanligt får man inga vettiga svar och dom ser ingenting, så får hoppas att jag överlever dagen på jobbet idag, nä men aa. Ska snart följa med mamma ut på en promenad med hundarna och sedan börja förbereda inför jobbet klockan tre. Kolla in dom nya skolkorten, huur fina?!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards