emmafredriksson

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Emma fredriksson - 19 september 2011 19:39

                                                  
           HEJHEJ   

  

                                                  
   idag har jag varigt i skolan

                                                  
   och vi har haft matte-test typ ,(faan)

                                                  
   haha  ., Men sen har jag varigt

                                                  
   med Lollo,Alona,Jim och Jossan  .,

                                                  
   Vi har typ ringt Bris och massa sånt hehe  

                                                  
    men nu tror jag nog att jag skall gå bort till

                                                  
               pizzerian och köpa pizza    .

                                                  
               men det var nog allt hehe xd


                                                  
                       HEJDÅ :) <3

                                                  
              

                                                  
              


                                                  
              

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards