emmafredriksson

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Emma fredriksson - 11 november 2011 21:56

hejhej :)


Sen jag skrev sisst i förmiddags så har jag typ

inte gjort något mer än att ha varigt med Hanna ,

vi var både på gården och ute,men sen så mötte

vi först elias .D och Kevin och Morgan när vi var

ute och sen så skulle typ Kevin och Morgan gå

sen kom Elias.W och dom så kulle jag och Hanna gå.,

vi gick till gården ;) ., Och där så typ dansade vi och

allt möjligt XD ....

men nu sitter jag hemma med mamma och kollat på

tv och sitter vid facebook ;)

Men det var nog allt

hejdå <3


Jag :)

Hanna :)  

 

Av Emma fredriksson - 11 november 2011 13:34

hejhej :D


Idag e det 11/11/11 XD

och jag och Kevin har varigt

tsm i en månad idag ;D <3 .,

Jag har okså varigt i skolan idag

som vandligt så pallar jag inte prata

om den xd ., Men i alla fall nu skall jag gå till

busshållplatsen och möta upp Hanna  ;) ,

Men nu så blir det nog bara facebook och

musik som vandligt ,och så skall  jag nog äta lite ;)

men det var nog allt ;P ....

Men jag tror nog att jag skiver

ikväll igen tror jag ;)

hejdoo <3


Jag :)


  

Hanna :)

    


Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards